, 2021/12/30

Hogyan teszi a Facelift Cloud egyszerűvé a közösségi média marketinget? Figyelés, közzététel, mérés, inspirálás. A Facelift Cloud segít a következő szintre emelni a közösségi média marketinget. Nagyon jó oka van annak, hogy neves kutatóintézetek a Faceliftet a vezető közösségi média menedzsment eszközszolgáltatónak nevezték.

facebook homepage

Hozz létre és tegyél közzé professzionális tartalmakat néhány kattintással, csapatoddal vagy külső partnerekkel együttműködve.

Foglalkozz professzionális közösségi ügyfélkezeléssel és közösségmenedzsmenttel

Szemmagasságban a jelenlegi és leendő ügyfelekkel: Mindig tudd, mit mondanak az emberek a vállalatödról vagy a versenytársakról.

Az összes közösségi hálózat központi kezelése a Facelift Cloud segítségével

A Facelift Cloud segítségével központi hozzáférést kapsz az összes közösségi médiacsatornájához. A Facebook, az Instagram és a Pinterest hivatalos partnereként, valamint a WhatsApp for Business Solution Providereként mélyreható know-how-t kínálunk, és az új trendek és funkciók kialakulásában az élen járunk. A Facelift Cloud támogatja a Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn, Pinterest, Xing, vk.com és Google My Business oldalakat.

Közösségi média oldalak, amelyeket 2022-ben ismerned kell:

1: Triller

2. Periscope

3: Vimeo

4. Valence

5. Untappd

6. Elpha

7. Yubo

8. Mogyoró

9. Houseparty

10. Koffein

Triller

Triller közösségi média oldal

A Triller már több mint 23 millió letöltést ért el, és bár még hosszú út áll előtte, hogy a TikTok megremegjen a divatos csizmájában, a Triller határozottan feljövőben van. Ez az AI-vezérelt zenei videóalkalmazás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy másodpercek alatt professzionális szintű videókat készítsenek, és hasonló funkciókat kínál, mint a TikTok. A TikTok-hoz hasonlóan a Triller felhasználói is készítenek zenei és lipsync videókat, amelyeket megoszthatnak követőikkel.

Periscope

A Periscope egy élő streaming alkalmazás, amely arra összpontosít, hogy a világot a felhasználók szemén keresztül fedezze fel. Az alkalmazásnak több mint 10 millió regisztrált felhasználója van, és havonta 9,3 millió élő közvetítésnek ad otthont. Bár nem egy hatalmas platformról van szó, mégis naponta több mint 350 000 órányi videót streamelnek a Periscope-on.

Vimeo

Ez egy olyan videómegosztó közösségi médiaplatform, mint a Twitch vagy a YouTube. Ugyanúgy készíthetsz és oszthatsz meg videókat, vagy mehetsz élőben, mint bármely más videós platformon. Ez egy fizetős platform, és a csomagok havi 7 dollárnál kezdődnek.

Valence

A Valence egy közösségi hálózat, amely a fekete szakemberek összekapcsolására épült. Kiemeli és hangsúlyozza a fekete szakmai közösséget világszerte, és célja, hogy olyan értelmes kapcsolatokat hozzon létre, amelyek új vállalkozásokat és karrierlehetőségeket eredményeznek a tagok számára.

Untappd

Az Untappd egy olyan platformot biztosít a sörivóknak, ahol értékelhetik a söröket, képeket oszthatnak meg a sörökről, jelvényeket szerezhetnek, áttekinthetik a közeli helyek csaplistáit, és láthatják, hogy barátaik milyen söröket isznak. A naplózott söröket kommentálhatják is, sőt, megkérhetik az alkalmazást, hogy javasoljon hasonló söröket. Az Untappd segítségével a felhasználók megoszthatják a bejelentkezéseket a Twitteren és a Facebookon, és a Foursquare-ről is lekérdezhetik a helyszíneket.

Elpha

elpha közösségi média alkalmazás

Az Elpha egy közösségi hálózat olyan nők számára, akik karrierjüket szeretnék építeni. Alapvetően ez a LinkedIn nőknek. Elég radikális. Az Elpha felhasználói személyes és szakmai támogatást is találhatnak, állásokat és üzleti lehetőségeket találhatnak, valamint bővíthetik személyes és szakmai hálózataikat.

Yubo

A Yubo egy újabb közösségi hálózati platform, amelynek magasztos célja, hogy újra feltalálja az online barátságokat azáltal, hogy biztonságos környezetet teremt mindenki számára online. A Yubo felhasználói profilt hozhatnak létre, barátokat adhatnak hozzá, és csoportokban vagy egyedül cseveghetnek. A platformot élő közvetítésre is használhatják, és mind a barátok, mind a potenciális barátok kommentálhatnak.

Mogyoró

A Peanut egy közösségi hálózat anyáknak és potenciális anyáknak, amelynek célja, hogy segítsen nekik barátokat szerezni és erős hálózatokat kiépíteni, amelyek támogatják őket a termékenységtől az anyaságig. Rengeteg hasznos forrás, fórum és csoport található. Most egy új közösségi területet kínálnak azoknak, akik megpróbálnak teherbe esni.

Houseparty

A Houseparty egy személyes közösségi hálózat. A felhasználók digitális szobákat hoznak létre, ahol egyszerre akár nyolc emberrel is videochatelhetnek. A felhasználók korlátlan számú szobát hozhatnak létre, és a felhasználók szobáról szobára mozoghatnak, különböző emberekkel videochatelhetnek, akárcsak egy igazi házibulin.

Koffein

A Caffeine hasonló a Periscope-hoz. A felhasználók nézőként vagy közvetítőként csatlakozhatnak a platformhoz. Ha néző vagy, hozzáférést kapsz a világ minden tájáról élőben közvetítőkhöz. A közvetítők között nagy nevek vannak a játék-, sport- és szórakoztatóiparban. A Caffeine nem tartalmaz hirdetéseket vagy előfizetési szinteket. Szabadon böngészheted a streameket, csatlakozhatsz az élő chathez, felértékelheted a streameket, és adományozhatsz a kedvenc műsorvezetőidnek.

Közösségi média platformok

Ez a szakasz áttekintést nyújt a közösségi médiaplatformokról, cél és funkció szerint csoportosítva.

A. Közösségi hálózatépítés

1. Meghatározás: Weboldalak és alkalmazások használata másokkal való informális kommunikációra, emberek megtalálására és hasonló érdeklődési körök megosztására.

Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy csoportokon, hálózatokon és helyeken keresztül közvetlenül kapcsolódjanak egymáshoz.

2. Példák: Facebook és LinkedIn

Facebook logó LinkedIn ikon

B. Mikroblogolás

1. Meghatározás: Nagyon rövid bejegyzések vagy frissítések közzététele egy közösségi oldalon.

Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy feliratkozzanak más felhasználók tartalmára, közvetlen üzeneteket küldjenek és nyilvánosan válaszoljanak.

Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hashtageket hozzanak létre és osszanak meg kapcsolódó témákkal kapcsolatos tartalmak megosztására.

2. Példák: Twitter és Tumblr

Tumblr ikon Twitter ikon

3. Kiegészítő eszköz a mikroblogok kezeléséhez: TweetDeck

A Tweetdeck letölthető asztali alkalmazás, amely kizárólag a Twitterhez készült, lehetővé teszi a tweetek rendszerezését "testreszabható oszlopok, több fiók közötti váltás, ütemezés és a feedek automatikus frissítése" révén.28 A TweetDeck oszlopalapú felületre támaszkodik, amely lehetővé teszi az összes közösségi médiaprofil egy ablakban történő megtekintését. A TweetDeck kezdőknek szóló útmutató részletesen bemutatja, hogyan lehet a TweetDeck funkcióit az ügynökség igényeihez igazítani és testre szabni.

C. Blogolás (közzétételi webhelyek használata)

1. Meghatározás: Vélemények, történetek, cikkek és más weboldalakra mutató linkek rögzítése egy személyes weboldalon.

2. Példák: Wordpress és Blogger

Wordpress ikon Blogger ikon

D. Fényképmegosztás

1. Meghatározás: A felhasználó digitális fotóinak közzététele, amely lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy a fotókat nyilvánosan vagy privát módon megossza másokkal.

2: Példák: Instagram, Flickr, Snapchat és Pinterest.

Instagram-ikon Flickr-ikon Snapchat-ikon Pinterest-ikon

E. Videómegosztás

1. Meghatározás: A felhasználó digitális fotóinak közzététele, amely lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy a képeket nyilvánosan vagy privát módon megossza másokkal.

Lehetővé teszi a felhasználók számára a média blogba vagy Facebook-bejegyzésbe való beágyazását, vagy a média tweethez való linkelését.

2. Példák: YouTube, Vimeo, és Periscope

YouTube Vimeo ikon Periscope

F. Crowdsourcing

1. Meghatározás: A szükséges szolgáltatások, ötletek vagy tartalmak beszerzése emberek nagy csoportjának, különösen az online közösségnek a hozzájárulását kérve.

2. Példák: Ushahidi, Inc.

Ushahidi

A crowdsourcingról bővebb információért tekintse meg a Digital Humanitarians TED Talk című előadását az időkritikus crowdsourcing alkalmazásáról a közösségi média ellenőrzésére a katasztrófaelhárításban. 29 A FEMA "Disaster Reporter" nevű mobilalkalmazásának megtekintéséhez, amely crowdsourcing komponenst is tartalmaz

G. Több közösségi médiaplatform kezelésének eszközei

1. Meghatározás: Az aggregátor egy olyan eszköz, amely "a közösségi médiaoldalak adatfolyamainak egy helyen történő összegyűjtésére használható, lehetővé téve a felhasználók számára a kulcsszavak szerinti keresést " .

2. Példák: Hootsuite

Hootsuite ikon

A HootSuite támogatja a Twitter, a Facebook, a LinkedIn, a Google+, a WordPress és a többi közösségi hálózat integrációját. Böngészőalapú felülettel rendelkezik, amely lehetővé teszi, hogy a közösségi médiaprofilokat ne egy ablakban, hanem lapokon lehessen megtekinteni. Képes az üzenetek szűrésére, a bejegyzések ütemezésére és az üzenetek kezelésére több platformon keresztül, valamint egyéni elemzési lehetőségeket biztosít.