, 2021/12/21
Mivel az Egyesült Államokban minden ötödik felnőttből alig több mint egy használja a Twittert, jó eséllyel az ügyfeleid is ott vannak. Ha megértesz néhány alapvető Twitter legjobb gyakorlatot, és tudod hogy milyen típusú bejegyzések találnak visszhangra a követőid körében, a Twitter kapu lehet a kisvállalkozásod hűséges rajongói bázisának kialakításához.
Szeretnéd felmérni a jelenlegi ügyfeleid boldogságát? Igen, a Speciális keresés az, amire szükséged van. A Twitter Advanced Search egy aranybánya a marketingesek és kisvállalkozók számára. Ebben a bejegyzésben szuper izgatottan osztok meg néhány top tippet és trükköt, amelyek segítségével vállalkozásod nyerhet a Twitter Advanced Search segítségével.
Ha a legtöbbet szeretnéd kihozni a Twitter-keresésből, az Advanced Search egy csodálatos és hatékony erőforrás. A Speciális keresés akkor érhető el, ha a Twitter webes alkalmazását használod - közvetlenül a twitter.com/search-advanced oldalon érheted el.
Twitter bővített keresés
Emellett egy normál keresési találati oldalról is elérheted, ha a További lehetőségek menüre kattintaszés a lista alján a Speciális keresés opciót választod.
És ha már ott vagy, több mint egy tucat különböző módot találsz a Twitter hatalmas tweet- és profiladatainak keresésére, szegmentálására és szűrésére.
Navigálás a Twitter bővített keresőben
Első pillantásra a Speciális keresés oldal kissé túlterheltnek tűnhet. Elég sok mezőt kell figyelembe venni, és egy kicsit ijesztő kitalálni, hol kezdjed.
Az alábbiakban összeállítottunk egy gyors útmutatót, amely segít a kezdésben.
Twitteradvancedsearch
A Twitter Advanced Search kezdete
Szavak
Ezek a szavak mindegyike: Írj be két vagy több szót ebbe a mezőbe, és megnézheted azokat a tweeteket, amelyek tartalmazzák ezeket a kifejezéseket (nem meghatározott sorrendben). Egy vagy több kifejezésre is kereshetsz, ha idézőjelekkel választod el őket, például "közösségi média" és "közösségi marketing".
Ez a pontos kifejezés: A legjobb, ha csak egy kifejezésre keres itt. Ez a mező különösen akkor hasznos, ha nevekre vagy idézőjelekre szeretne keresni.
Ezek közül bármelyik szóra: Ez a mező kiválóan alkalmas több szó keresésére. Például, ha minden Bufferrel kapcsolatos dologra keresnék, használhatnám a "Buffer", a "@Buffer" és a "#Buffer" szavakat.
Egyik sem ezek közül a szavak közül: Bármit is írsz ide, a keresési eredmények közül eltávolítjuk azokat a tweeteket, amelyek tartalmazzák az általad megadott szavakat vagy kifejezéseket.
Ezek a hashtagek: Ez segít a hashtagekre való ráhangolódásban, én a #bufferchat beszélgetésbe való bejelentkezésre szoktam használni.
Írták: A következő nyelven: Ezzel az opcióval a Twitter 50 támogatott nyelvének bármelyikén íródott tweeteket megtalálhatod.
Emberek
Ezekről a fiókokról: Ez csak az ebben a mezőben megadott fiókok tweetjeit fogja megmutatni neked.
Ezeknek a fiókoknak: Adja meg egy vagy több fiók felhasználónevét, és máris láthatja a nekik küldött tweeteket.
Ezeknek a fiókoknak a megemlítése: Eléggé hasonlít az előző kettőhöz, adjon meg egy (vagy több) fióknevet ebben a mezőben, és láthatja a kiválasztott felhasználóneveket említő tweeteket.
Helyek
E hely közelében: Az adott személy egy adott területen tartózkodott.
Dátumok
Ettől a dátumtól eddig a dátumig: Ez egy hihetetlenül egyszerű módja a két dátum közötti tweetek keresésének.
Magán a Speciális keresés oldalon kívül van még néhány nagyszerű forrás, amely segít tovább finomítani az eredményeket. A Twitter keresési eredmények oldalán menüpontok segítségével szűrheted az eredményeket médiatípus, profilok és egyéb adatok szerint. Emellett pedig elég sok fejlett keresési trükköt is elvégezhetsz bármelyik Twitter keresőmezőből, a Twitter keresési operátorok kombinációjával.
Twitter Advanced search hackek, hogy segítsék a marketinget
Mentett keresés létrehozása
A Twitter lehetővé teszi, hogy fiókonként legfeljebb 25 keresést mentsen el. A keresés mentéséhez kattintson a találati oldal tetején a További lehetőségek gombra, majd a Keresés mentése gombra. A mentett keresések nagyszerűek lehetnek arra, hogy szemmel tartsd a tartalmaidat megosztó embereket, a márkád szempontjából releváns kulcsszavakat és a saját említéseidet.
Más Twitter-fiókkal való interakciók keresése
Nehéz lehet felidézni az összes interakcióját egy másik személlyel a Twitteren. A felfrissítéshez használhatod a "Ezektől a fiókoktól" és "Ezeknek a fiókoknak" szűrőket.
A legnépszerűbb tweetek keresése egy témáról
Erre nemrég bukkantam rá, és azóta az egyik kedvenc Twitter-kereső hackem lett. A Twitter által az egyes keresőkifejezésekhez megjelenített "Top Tweetek" alternatívájaként ez a keresési trükk lehetővé teszi, hogy saját mérőszámokat határozz meg arra vonatkozóan, hogy mitől lesz népszerű egy poszt.
Találd meg a legnépszerűbb tweetjeit
A fenti technikával a legnépszerűbb tweeteket is megtalálhatod a saját Twitter-fiókodról. Ehhez egyszerűen lépj a Twitter keresőoldalára (vagy használd az eszköztár keresőmezőjét), és keress rá a következőre: "from:[fiókja] min_retweets:30". Például: "from:buffer min_retweets:30" a @buffer fiókból küldött, 30-nál több retweetet mozgó tweeteket fogja visszaadni. Ha rendelkezel Buffer-fiókkal, a legnépszerűbb posztjait a Buffer Analytics segítségével is láthatod.
Ötletek keresése blogbejegyzésekhez
A Twitter remek inspirációs forrás a blogbejegyzésekhez. Amikor egy poszt után kutatsz, a bővített keresés remek módja annak, hogy megnézd, miről beszélnek az emberek a témához kapcsolódóan. Íme egy keresés, amelyet éppen ennek a bejegyzésnek a kutatásához használtam a Twitter Advanced Search-en!
hogyan kell Twitter keresést végezni
Nagyszerű blogbejegyzések keresése
Ha nagyszerű blogbejegyzéseket vagy tartalmakat keresel egy adott témában, a Twitter Advanced Search nagyszerű módja lehet annak, hogy igazi gyöngyszemeket tárj fel. A keresési mezőkben az "All of these words" mezőhöz hozzáadhatod a kiválasztott témát, majd a "This Exact phrase" mezőhöz hozzáadhatod a "http" szót.
A kiválasztott fiókok által megosztott tartalmak keresése
Ha például látni szeretnéd, hogyan reagálsz az összes kedvenc tweetelője valamilyen hírre, keress rá egy kulcsszóra és a nevükre.
A keresés beágyazása a weboldalába vagy blogbejegyzésébe
Egy kereső beágyazása a webhelyén vagy blogbejegyzésében nagyszerű módja lehet a tartalom életre keltésének.
A következőktől származik
Hibátlanul publikálni. Analyze Effortlessly. Engage Authentically. A Buffer a mindenre kiterjedő közösségi média eszköztár, amely lehetővé teszi, hogy arra koncentrálhasson, amit a vállalkozásának szeret.
Tweetek szűrése hely szerint
Ha olyan embereket szeretnél találni, akik egy adott helyen beszélnek a márkádról, menj le a Speciális keresés Helyek szakaszába, és keresd meg azokat a területeket, amelyekre szeretnél összpontosítani. Ez a funkció különösen hasznos lehet, ha a keresést néhány kulcsszóval párosítja. Például: "@Buffer buffer.com közel: "London, Anglia" within:15mi
A vállalatoddal kapcsolatos említések nyomon követése
A Twitter speciális keresőjének használata márkája monitorozására rendkívül hatékony lehet. A márkanévvel kapcsolatos említések nyomon követése mellett a Speciális keresés lehetővé teszi, hogy szemmel tartsa a Twitter-markolatával kapcsolatos említéseket, sőt, az Ön URL-címét tartalmazó tweetek is.
Szűrd ki a versenytársak tweetjeit
Ha ki szeretnéd szűrni a versenytársait megemlítő találatokat, akkor ezt megteheted a felhasználónevük és az URL-címük hozzáadásával a "Egyik sem ezekből a szavakból" Speciális keresés mezőben. twitter-keresés versenytársak
Keress híreket a vállalatodról
Miután lefuttattad a Speciális keresést, és a találati oldalon landoltál, válaszd a "Hírek" lehetőséget a További lehetőségek legördülő menüből, hogy megjelenjen minden olyan találat, amely tartalmaz egy híroldalra mutató linket.
Találd meg a boldog és elégedetlen ügyfeleket
A Twitter-keresés remek módja annak, hogy gyorsan megnézd, mennyire boldogok (vagy boldogtalanok) az ügyfeleid. Az ilyen típusú keresések segítségével remek visszajelzésekre és ötletekre is bukkanhat. Például egy olyan tweet, amelyben egy ügyfél csalódottságát fejezi ki, vitát indíthat arról, hogyan javíthatná termékét vagy szolgáltatását. Az érzelemszűrők keresésbe való beépítéséhez jelölje be a megfelelő négyzetet a Speciális keresés oldalon, vagy egyszerűen adj egy boldog vagy boldogtalan emotikont a keresési kifejezés végéhez.
A versenytársakkal kapcsolatos vélemények nyomon követése
Hasonlóan ahhoz, ahogyan a saját márkáddal kapcsolatos hangulatot is nyomon követheted, a Twitter Advanced Search segítségével nyomon követheted, hogy az ügyfelek hogyan beszélnek a versenytársaidról. Ahhoz, hogy megnézd, mit mondanak az emberek a versenytársakról, add hozzá a vállalat nevét és URL-címét az "Összes ilyen szó" sávhoz.
Keresés a versenytársak tweetjeiben
Ezt a remek tippet Tim Barantól szedtem fel. A Speciális keresés segítségével bármilyen fiókból származó tweetekre és kiválasztott kulcsszavakra szűrhetsz. Ehhez egyszerűen használd az 'All of these words' és az 'From these accounts' mezőt.