, 2021/12/23
A Google közzétette éves áttekintését az év legfontosabb keresési trendjeiről és témáiról, amely kissé szédítően emlékeztet mindarra, ami 2021-ben történt - ami tényleg olyan, mintha csak néhány hónapig tartott volna.
1. Idén azt láttuk, hogy az "Millennial" és a "Gen Z" iránti keresési érdeklődés fej-fej mellett halad, a "Gen Z" iránti érdeklődés pedig minden idők legmagasabb szintjét érte el, és márciusban megelőzte az "Millennial"-t. Ezért úgy döntöttünk, hogy megadjuk az embereknek, amit akarnak, és megnéztünk néhány trendi, a Gen Z-vel kapcsolatos keresést . A legtrendibb Gen Z-vel kapcsolatos keresés a "Gen Z divat" volt.
Az "Millennial" és a "Gen Z" keresési érdeklődését összehasonlító grafikon 2021 folyamán
2. Ezt követte a "Gen Z oldalsó része", amely az ó-igen vitatott hajvita bizonyítéka.
3. A másik legtrendibb hajjal kapcsolatos keresés a "divatos-e a frufru?" volt.
4. Természetesen a Gen Z iránti érdeklődés mellett természetes, hogy az emberek a "Gen Z szleng" kifejezésre kerestek.
5. Erről a témáról... mi is az a cheugy? Nem te voltál az egyetlen, akit ez érdekelt. Ez volt a legtrendibb definíciókeresés ebben az évben.
6. Láttunk olyanokat is, akik a "Gen Z farmer" kifejezésre kerestek. 👖(Egy barátom kérdezése: A skinny farmer most már cheugy?)
7. Kapcsolódó keresésekben: Sokan kérdezték, hogy "hogyan kell az egyenes szárú farmert stílusosan viselni".
Lóverseny grafikon, amely összehasonlítja a keresési érdeklődést a különböző típusú farmerek között 2004-től napjainkig. A skinny farmerek iránt minden évben a legnagyobb volt a keresési érdeklődés.
A különböző típusú farmerek közötti keresési érdeklődést összehasonlító grafikon 2004-től napjainkig. A skinny farmerek iránt minden évben a legnagyobb volt a keresési érdeklődés.
8. A vörös szőnyegek idén is visszatértek, és a "Megan Fox" 🦊 vitte a legtrendibb vörös szőnyeges megjelenést.
9. "Adam Sandler" volt az idei év top trending forrása a hírességek ruha-irigységének... szóval talán némi karantén stílus itt van, hogy maradjon.
10. Előfordult már, hogy annyira binge-watcholtál egy sorozatot, hogy végül úgy akartál öltözni, mint a kedvenc karaktered? Nos, nem te lennél az egyetlen. Az idei top trendi fiktív karakterek öltözködési inspirációját az "Outer Banks" szereplője, Sarah Cameron adta.
11. Ha már a tévéről beszélünk! Egyetlen éves összefoglaló sem teljes a top trendi tévéműsorok, filmek, dalok és hírességek nélkül. A legtöbbet keresett tévéműsor a "Squid Game" volt 🦑.
12. A 90-es évek gyerekei valószínűleg értékelik, hogy az "iCarly" volt a legkeresettebb tévés reboot.
13. Lépj félre, Hamilton: az "In the Heights" volt a legkeresettebb drámafilm.
14. A találóan "Halloween Kills" 🎃 címet viselő "Halloween Kills" ellopta a csúcsot a thriller filmek között.
15. És egy másik reboot - a "Space Jam" - volt a legtrendibb vígjátékfilm.
16. Az akciófilmeknél a "Fekete özvegy" volt a győztesünk.
A 2021-es év legtrendibb dráma-, thriller-, vígjáték- és akciófilmjei közötti keresési érdeklődést összehasonlító lóverseny grafikon.
Lóverseny grafikon, amely összehasonlítja a keresési érdeklődést a 2021-es év legkeresettebb dráma, thriller, vígjáték és akciófilmjei között.
17. Nem a filmek voltak azonban az egyetlen szórakozási forma, ami megfogott minket, és különösen egy dal volt az, ami sok keresést hajtott (szóviccnek szánták): Így van, a "jogosítvány" Olivia Rodrigótól. 🚥
18. A labda az élet! Az idei év legtrendibb általános keresése az NBA volt. 🏀
19. Hogy teljessé tegyük a listát, muszáj volt néhány olyan trendet is felvennünk, ami megy, megy, megy... vírusszerűen. Már majdnem egy év telt el azóta, hogy Bernie Sanders bevette Washingtont a hírhedt téli viseletével, de a "Bernie Sanders mittens" volt a top trending mém egész 2021-ben. 🧤
20. Ó igen, 2021-ben megismerkedtünk az örök kérdéssel: Csonti-nap vagy Csonti-nélküli nap? 🦴 Csak Noodles tudja.
21. És volt még egy tésztafajta, ami nagyon érdekelt minket. Feta elhiszed, hogy a "tiktok tészta" 🍝 volt a top trending recept idén.
Ha nem tudsz betelni ezekkel a trending lekérdezésekkel, mindenképp nézd meg a teljes Év keresőlistánkat és filmünket, ha még többre vágysz.
Miért használd a keresési trendbecsléseket
Lásd a kialakulóban lévő trendeket: Látni fogja a termékei és szolgáltatásai szempontjából releváns keresési trendeket.
Azonosítsa a növekedési lehetőségeket: Használja a keresési trendek teljesítményét a keresési kereslet azon területeinek azonosítására, ahol jelenleg nem jelenít meg hirdetéseket.
Reagáljon a fogyasztói magatartás változásaira: Az egyes keresési trendek ajánlásainak áttekintésével reagálhat a keresési érdeklődésben bekövetkező változásokra.
Hogyan használhatd fel a keresési trendadatokat
1. A keresési trendek összefoglalójának megtekintése
Az Insights oldalon a trendek összefoglalója a tényleges teljesítménye mellett pillanatképet ad a keresési érdeklődésről a piacodon.
Lépj az Insights oldalára.
Tekintsd át teljesítményt, és mérlegeld, hogy lépést tartasz-e a releváns keresőkifejezések iránti kereslet ütemével, vagy van-e még nagyobb volumen, amelyet meg kellene ragadni.
Tekintsd át az idődiagramot, hogy lásd, hogyan viszonyul a keresési érdeklődés és a te teljesítményed az idő múlásával.
Értsd meg az adatait
2. Merülj el mélyebben a keresési trendek megismerésében
Kattints a Trend részletek megtekintése gombra, ha többet szeretnél megtudni egy keresési trendről.
Számos további betekintést láthatsz:
Trendben lévő keresőkifejezések
Trendnövekedés a kampányaiban
Kapcsolódó keresési trendek
Trendben lévő keresőkifejezések
A keresési kifejezésekkel kapcsolatos betekintések segítenek azonosítani a Google-szerte trendi kereséseket. Látni fogod a lehetőségeket, hogy nagyobb keresletet érj el meglévő hirdetéseiddel, valamint a népszerű és releváns kereséseket, amelyeket hirdetéseid még nem céloztak meg.
A keresőkifejezés-felismerések segíthetnek meglátni, hogy mi érdekelheti a fogyasztókat. Ez az információ új ötleteket adhat vállalkozásodnak vagy új tartalmaknak, például blogbejegyzéseknek, amelyekkel népszerűsítheted termékeid és szolgáltatásaid.
Trendnövekedés a kampányokban
A kampánybecslések megmutatják, hogy mely kampányokban vannak olyan hirdetések, amelyek a trendi kereséseket célozzák meg. Ezek az adatok segíthetnek abban, hogy nagyobb érdeklődést keltsen a meglévő kampányaihoz kapcsolódó keresések iránt.
A trendi kampányok insight kártyájának képe
A kampányok oszlopai
Mit tudhatsz meg a trend időszakából
Feltörekvő trendek | Hétről hétre
A hétről hétre trendek a Google keresési érdeklődést vizsgálják az elmúlt 7 nap keresési érdeklődését az előző 7 naphoz képest.
Ezek a betekintések segíthetnek a feltörekvő trendek azonosításában, hogy gyorsan reagálhasson.
Tartós érdeklődés | Hónapról hónapra
A hónapról hónapra történő trendek az elmúlt 28 nap keresési érdeklődését vizsgálják a Google-ban az előző 28 naphoz képest.
Ezek a betekintések segíthetnek az érdeklődés nagy kiugrásainak vagy a hosszabb ideig tartó érdeklődéssel járó trendeknek az azonosításában.
A Google közzétette éves áttekintését az év legfontosabb keresési trendjeiről és témáiról, amely némileg szédítően emlékeztet arra, mi minden történt 2021-ben - ami tényleg olyan, mintha csak néhány hónapig tartott volna. A Google 2021-es keresési trendek című mini-oldalán az összes fontos témakörre vonatkozó adatok találhatók, beleértve az általános kereséseket és a híreket, eseményeket is.
Hűha, 'Squid Game', micsoda meglepetés.
A Google egy görgethető, hónapról hónapra történő áttekintést is adott a legtöbbet keresett kifejezésekről, ami pontosabb képet ad arról, hogy mi és mikor ment le. Google év a keresésben.
A Facebook októberi, hosszan tartó üzemzavara minden bizonnyal nagy figyelmet keltett - azt hiszem, több PR-megkeresést kaptam arról, hogy "mit jelent a Facebook üzemzavara az üzleti életben", mint bármely más téma a történelem során, és ezek mindegyike alapvetően arra vonatkozott, hogy "ne tegye minden tojását egy kosárba".
A Google is megosztott egy áttekintést a popkultúra legfontosabb trendjeiről és pillanatairól, ami tovább növeli az itt található betekintést.
Google Filmtrendek 2021
Van néhány kulcsfontosságú megjegyzés, és érdemes vetni egy pillantást a trendekre és az adatokra, hogy egy kis rálátást kapjunk arra, hogy mi a trend, miközben felfrissítjük a saját agyunkat is, hogy mi történt az elmúlt 12 hónapban - ami, ismétlem, nem tűnik olyan hosszúnak.
Fedezd fel azokat a kulcsfontosságú meglátásokat és optimalizálásokat, amelyek elengedhetetlenek az értékesítés növekedésének előmozdításához az ünnepi szezonban.
Egy világjárvány nyilvánvalóan ezt teszi, olyan természetellenesnek tűnő módon sűríti az időt azáltal, hogy sok napot egyformává tesz. Vagy talán ez egy mentális reakció, az agyad lelkesen halad előre a következőre, ami felgyorsítja az időérzékelésedet. Akárhogy is, egy év telt el, és remélhetőleg most már közelebb kerülünk ahhoz, hogy a pánik utáni élet következő szakaszába lépjünk.