, 2022/1/18
A legtöbb kapcsolatfelvételi oldalt a funkciót szem előtt tartva tervezik. Egy sima háttéren feltüntetik az e-mail címet, a telefont és a helyszínt, és kész. Az egyszerű kapcsolatfelvételi oldalak azonban nem ösztönzik a látogatókat arra, hogy kapcsolatba lépjenek. Más oldalak megkönnyítik a kapcsolatfelvételt a céggel - ami nagyszerű. Csakhogy ez az ügyfélszolgálati költségeket is megnövelheti.
Mitől lesz tehát tökéletes a kapcsolatfelvételi oldal?
Egy nagyszerű Kapcsolatfelvételi oldal megtalálja a megfelelő egyensúlyt a vállalat elérhetőségének megkönnyítése és a felhasználók által a kérdéseik azonnali megválaszolásához használható erőforrások megosztása között. Kapcsolatfelvételi oldalak, amelyek túlmutatnak az alapokon, és remélhetőleg arra inspirálnak majd, hogy a következő szintre emeld webhelyed.
Bróker jegyzetek
Első pillantásra a Broker Notes kapcsolatfelvételi oldala elég csupasznak tűnik. Nincsenek grafikák, nincsenek furcsa szövegek, csak egy egyszerű kapcsolatfelvételi űrlap. Nagyszerű az UX szempontjából, de nem olyan nagyszerű ahhoz, hogy a felhasználókat arra ösztönözze, hogy kapcsolatba lépjenek.
Mi tűnik ki ezen az oldalon?
A "Hogyan segíthetünk nekd?" alatti legördülő menü lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megosszák az okot, amiért kapcsolatba lépnek az oldallal.
Kapcsolatfelvételi oldal bróker jegyzetek. Ez megkönnyíti a megkeresések átválogatását és a fontos kapcsolatokra való mielőbbi válaszadást. Ha például kiválasztod a "Bróker vagyok, aki hirdetni szeretne a Broker Notes-on" lehetőséget, akkor egy másik űrlapra kerül, ahol további információkat oszthat meg a cégéről. Az alján lévő kis sáv jelzi, hogy mennyi idő van még hátra az űrlapból, így a felhasználók kevésbé bosszankodnak.
MGrover Web Design
Ez a weboldal egy egyszerű kapcsolatfelvételi űrlapot használ CAPTCHA funkcióval a spam bejegyzések megelőzésére. A legjobb dolog az, hogy a felhasználók könnyen átjuthatnak a CAPTCHA-n egy egyszerű jelölőnégyzet kiválasztásával. A kapcsolatfelvételi oldal fizikai címet, e-mail címet és a közösségi médiaprofiljaikra mutató linkeket is tartalmaz.
Hogyan hozz létre egy ilyen kapcsolatfelvételi oldalt
Adj hCaptchát vagy reCAPTCHA-t az űrlapjaidhoz, hogy megakadályozd a spambejegyzéseket.
Használj egy HTML-mezőt az űrlapjon a közösségi média ikonok hozzáadásához.
Den Ersten
Ha vállalkozásod arra támaszkodik, hogy az ügyfelek fizikai helyszínre érkezzenek, érdemes térképet használnia a kapcsolatfelvételi oldalon, ahogy ez a Den Ersten kapcsolatfelvételi oldal is teszi. Így megmutathatod ügyfeleidnek, hogyan érhetnek el téged, és segítheted őket abban, hogy könnyen el tudjanak navigálni az üzletedhez.
Ők is egy rövid és szép kapcsolatfelvételi űrlapot használnak az oldalukon, ami remekül illik.
Hogyan hozz létre egy ilyen kapcsolatfelvételi oldalt
Adj hozzá egy térképet a kapcsolatfelvételi űrlapodhoz.
Adj hozzá képeket az űrlapodhoz, hogy bemutathasd az irodáidat vagy a csapatodat.
Rövidítsd le az űrlapodat feltételes logika használatával, hogy elrejtsd a mezőket, amíg nincs rá szükség.
Sleeknote
A Sleeknote hasonló formátumot használ, mint a Broker Notes - megkérdezi, hogyan tud segíteni, és linkeket ad, amelyek segítségével lefoglalhat egy bemutatót vagy partnerré válhat. Ha a felhasználónak valami másra van szüksége, felkérik, hogy töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot.
kapcsolatfelvételi oldal sleeknote. Egy másik kiemelkedő funkció a Sleeknote élő chat opciója, ahol a felhasználók elérhetik, hogy többet megtudjanak a kínálatukról vagy kérdéseket tegyenek fel.
Miért tegyük bonyolulttá a SEO-t? A Semrush átlátható elemzést nyújt webhelye teljesítményéről a legjobb adatokkal, vizuális elemzésekkel és megvalósítható
Az információk könnyű megtalálásának megkönnyítése két célt szolgál. Azt:
Segít az ügyfélnek megtalálni, amire szüksége van.
Csökkenti a márka által kezelendő kapcsolatok számát.
Más szavakkal: mindenki nyer vele.
Yeti
A Yeti kapcsolatfelvételi oldala több okból is kiemelkedik. Először is, gyönyörű (és a márkának megfelelő) fotóháttérrel szolgálnak. Feltűnő anélkül, hogy elvonja a figyelmet a szövegről. A szöveg kissé pimasz: "Bár jól bánunk a füstjelekkel, vannak egyszerűbb módjai is a kapcsolatfelvételnek".
kapcsolatfelvételi oldal yeti. A hajtás alatt a Yeti számos forrást kínál, többek között termék GYIK-et, garanciával kapcsolatos információkat és linkeket az ajándékkártya egyenlegek ellenőrzéséhez. De nem temetik el az elérhetőségi adatokat sem, ami csak frusztrálná a felhasználókat. A "Küldj nekünk e-mailt" gombra kattintva egyenesen a kapcsolatfelvételi űrlapra jutsz. Könnyű megtalálni, de nem túl könnyű megtalálni. (Ami segít távol tartani a bosszantó botokat.)
BrightLocal
A BrightLocal egyszerűnek tartja a kapcsolatfelvételi oldalát, de személyre szabottá teszi azt a támogató csapatuk nevével és arcával. Ez segít a felhasználóknak, hogy úgy érezzék, valódi emberekkel állnak kapcsolatban, nem pedig egy arctalan márkával.
kapcsolatfelvételi oldal brightlocal. Azt is megkérdezik, hogy a felhasználók jelenlegi ügyfelek-e, ami lehetővé teszi számukra, hogy jobb szolgáltatást nyújtsanak, mivel megértik, hogy a kapcsolatfelvevőnek valószínűleg kérdése van-e vagy szolgáltatásra van-e szüksége.
RedBull
A RedBull weboldalában sok mindent lehet szeretni, de a kapcsolatfelvételi oldaluk igazán kiemelkedik. A Yetihez hasonlóan ők is egy feltűnő képet használnak a háttérben. Emellett egy kategória legördülő menüpontot is biztosítanak, hogy a felhasználók megoszthassák, miben van szükségük segítségre.
Kapcsolatfelvételi oldal redbull. A szokásos kapcsolatfelvételi űrlap alatt egy külön űrlapot biztosítanak csak a sajtómunkások számára, ami szép húzás (és valószínűleg csökkenti a sajtó megkeresések számát, amelyeket a szokásos kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül kapnak!)
Chipotle
A Chipotle kapcsolatfelvételi oldala erősen kezd, laza hangvételével, amely illeszkedik a vállalati márkaépítéshez: "Ha kérdése van, mi mindenre tudunk válaszolni, ami a Chipotle-t illeti." Az oldal ezután a GYIK kiterjedt listáját kínálja (ami ismét segít a kapcsolatfelvételt minimálisra csökkenteni).
Kapcsolatfelvételi oldal chipotle. Két dolog van, amit nagyon szeretek ezen az oldalon. Először is, hogy az arcodba vágják, hogy tudasd velük, hogy a válaszadási idő hosszabb a szokásosnál. Éljen az elvárások felállítása. De van egy chatbotjuk is, amely segít az embereknek eligazodni a GYIK-ben. A Chipotle tökéletes egyensúlyt teremt az e-mailek számának korlátozása és a nagyszerű ügyfélszolgálat biztosítása között.
MeUndies
Ha a vicces alsónemű a te mániád, akkor érdemes megnézned a MeUndies-t. A márka szórakoztató hangulatot kínál, és ez a kapcsolatfelvételi oldalukon is látszik. Mint a legtöbb más márka, ők is megpróbálják a felhasználókat először a segélyközpontjukhoz irányítani.
Kapcsolatfelvételi oldal me undies. Nem találod, amire szükséged van? Megkönnyítik a "CheekSquad" csapatuk elérését chaten, e-mailben, sms-ben vagy közösségi oldalon keresztül.
Podia
Hányszor fordultál már az ügyfélszolgálathoz, és napokig vártál a válaszra? A Podia azzal kezdi, hogy kiemeli a rövid várakozási idejüket, ami igazán okos - különösen, mivel manapság sokan dolgoznak távolról.
kapcsolatfelvételi oldal podia. Megosztják az élő chat-órákat és a támogató csapatuk képeit is, hogy emlékeztessék az ügyfeleket, hogy egy valódi élő emberrel fognak beszélni.
A középső ujj projekt
Ha egy könyvet keresel arról, hogyan szabadulj meg az elakadásból és szabadulj meg az imposztor-szindrómától, nem tudom eléggé ajánlani ezt a könyvet.
De mi most a kapcsolatfelvételi oldalakról beszélgetünk. Íme tehát a The Middle Finger Project kapcsolatfelvételi oldala:
Kapcsolatfelvételi oldal tmfp. Formailag nem túl izgalmas, igaz? De imádom a pimasz nyelvezetet, a "What I really want to say is..." és a küldés gombot:
Kapcsolatfelvételi oldal tmfp 2 Nem tudom, hogy egy farkasfalka átlagsebessége mennyi, de jól hangzik. Egyébként is, ki mondta, hogy a kapcsolatfelvételi oldalaknak unalmasnak kell lenniük?
Marie Forleo
marie forleo kapcsolatfelvételi oldal példák
A Marie Forleo weboldalának szemet gyönyörködtető kapcsolatfelvételi oldala az oldal támogatási részének arculataként működik. Olyan helyekre irányítja a kéréseket, ahol az emberek választ kaphatnak, anélkül, hogy szükségtelenül kapcsolatba kellene lépniük velük. Nemcsak gyorsabban kapnak segítséget az emberek, de szuper elegánsan is néz ki.
Hogyan hozz létre egy ilyen kapcsolatfelvételi oldalt
Próbálj ki egy űrlapot társalgási marketinggel a nagyszerű felhasználói élmény érdekében
Barátságos hangvétel "új barátokat szerezni" szóhasználattal, amely megfelel a márkaépítéshez a szövegben
Használj chatbotokat és élő chatet
Dobd el a zavaró oldalsávot a céloldalakkal
QuickSprout
Ennek a nagyon hosszú (de személyiséggel teli) kapcsolatfelvételi oldalnak a teteje egy infografikával kezdődik.
legjobb kapcsolatfelvételi oldal példák wpforms
Görgess le az oldal aljára, és meglátod ezt a tömör, szellemes kapcsolatfelvételi űrlap területet.
quicksprout kapcsolatfelvételi oldal
Az űrlap arra is utasítja a látogatókat, hogy az üzenetet röviden, legfeljebb egy bekezdéssel írják meg. Ha kisvállalkozói weboldalán a QuickSprout kapcsolatfelvételi oldala jó példa lehet a számodra, ha bizonyos típusú megkereséseket szeretnél elűzni.
Hogyan hozz létre egy ilyen kapcsolatfelvételi oldalt
Adj információt olvasóidnak arról, hogy milyen hosszú válaszidőre számíthatnak + miért.
Testre szabja a helyőrző szöveget, hogy látogatói helyesen töltsék ki az űrlapot.
Kick Point
A Kick Point nagyszerűen kigyomlálja azokat az embereket, akikkel nem akarnak együtt dolgozni - "Ne címezze nekünk az e-mailjét "Tisztelt Uraim!"" elég erős kijelentés, hogy a kapcsolatfelvételi űrlapon legyen a tetején és a közepén!
Kicsit lejjebb a kapcsolatfelvételi oldalon a csapat megosztja, hogy mennyi ideig tart a válaszadás..
Leeds Golf Centre
Mit taníthat nekünk egy golfpálya egy fantasztikus kapcsolatfelvételi oldal létrehozásáról? Először is, megkönnyítik az online foglalást, ami valószínűleg a fő ok, amiért az emberek a weboldalukra látogatnak.
kapcsolatfelvételi oldal leeds golfközpont. Kicsit lejjebb felsorolják az összes elérhetőségüket - telefon, e-mail, sőt még fax is. De ami igazán kiemelkedik, az a kapcsolatfelvételi űrlapjuk, amely egy ügyes kis jelölőnégyzetet tartalmaz, hogy az emberek feliratkozhassanak a hírlevelükre.
kapcsolatfelvételi oldal leeds golfközpont
A felhasználóknak be kell jelölniük a négyzetet - nem sunyi módon -, de ez egy egyszerű módja a hírlevélre való feliratkozás növelésének.
Nebuláris
A Nebular egy amerikai székhelyű digitális fejlesztési ügynökség. A weboldaluk merész és harsány, és a kapcsolatfelvételi oldaluk is ehhez a témához ragaszkodik.
kapcsolatfelvételi oldal nebular. Az önironikus humor néhány sorban megmutatja, kik ők mint vállalkozás, a merész színek pedig átveszik az oldal többi részéből.
Egyszerű, de hatásos.