, 2022/1/4
A körhintáknak nagyobb az elkötelezettsége, mint bármely más Instagram-poszt típusnak. Ebben az útmutatóban mindent elmondunk, amit a körhintákról tudni kell, és adunk némi inspirációt, hogy könnyebben belevághass. A körhinták nagyszerű módja annak, hogy felhívd a figyelmet a munkádra.
Hogyan készítsünk Instagram körhinta posztokat
Miért növelhetik a körhinták az elköteleződést
Tíz egyedi módja annak, hogyan használhatod a körhintákat az Instagram-stratégiád részeként
Az Instagram körhintáknak van a legmagasabb elköteleződési aránya az összes poszttípus közül - de az Instagram-tartalmaknak csak 19%-át teszik ki.
Bár ez az arány a 2017-es 3-4%-hoz képest emelkedett, az Instagram körhintákat még mindig nem használják ki eléggé, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy más tartalomtípusokhoz képest milyen jól teljesítenek. Mindenkinek, különösen a márkáknak ki kellene használniuk az Instagram Carousels előnyeit az elkötelezettség növelése érdekében. Ráadásul a tartalomtípusok variálása remek módja annak, hogy az Instagram algoritmusod a te javadra váljon. Ha nem építed be az Instagram Carousels-t a marketingstratégiádba, akkor egy hatékony funkcióról maradsz le.
Az Instagram körhinta posztok alapjai
Az Instagram körhinták lehetővé teszik, hogy egyetlen posztban legfeljebb 10 fotót és/vagy videót ossz meg.
Instagram körhinta létrehozásához:
Érintsd meg a plusz (+) jelet egy Instagram-poszt létrehozásához.
Válaszd ki a rétegzett négyzet ikonját.
Válassz ki legfeljebb 10 fényképet/videót a könyvtárából.
Koppints a "Tovább" gombra.
Szerkeszd az egyes fotókat külön-külön.
Koppints, tartsa lenyomva és húzd a fényképeket a sorrend átrendezéséhez, ha szükséges.
Koppints a "Megosztás" lehetőségre.
Az Instagram körhinta képei és videói lehetnek négyzet alakúak, fekvő vagy álló formátumúak. Az első képhez választott méret azonban a Körhinta összes fotójára és videójára érvényes lesz.
Miért érdekesebbek a körhinta-posztok?
A körhinták nagyszerű módja annak, hogy növeld a jelenléted az Instagramon, mert ahogy Aia Adriano, a Complex közösségi média igazgatója a Twitteren elmagyarázza: "[ez] növeli az elkötelezettséget és a poszton eltöltött időt, egyszerűen azért, mert több a fogyasztani való". Az is meglehetősen gyakori, hogy a körhinta posztok többször is megjelennek a feedben, és minden alkalommal más-más dia jelenik meg.
10 mód az Instagram körhinták használatára
Ne csak 10 kapcsolódó képet posztolj egyetlen posztban, és ne várd el, hogy kedveléseket gyűjts. Légy kreatív az Instagram körhintákkal. És ne felejtsd el a videókat is belekeverni - a képeket és videókat egyaránt tartalmazó körhintáknak van a legmagasabb elkötelezettségi aránya az alkalmazás összes poszttípusa közül. Játssz el ezekkel a tartalmi ötletekkel, hogy lásd, mire reagál a célközönsége.
1. Oktatóanyagok
Természetesen a bemutatóknak nem kell a termékekről szólniuk. Sok üzleti fiók használja az Instagram körhintákat, hogy bemutatót osszon meg a sminkelési tippektől kezdve az iPhone hackekig.
Bónusz tipp: Ha más módokat is használsz arra, hogy több eladást érj el az Instagramon keresztül, összeállítottunk egy átfogó útmutatót (ingyenes munkalapot is tartalmaz), amelyből mindent megtanulhatsz, amit tudnod kell ahhoz, hogy beállítsd a boltodat, és az Instagram-oldaladat és a posztjaidat úgy optimalizáld, hogy az eladásokat növelje a vállalkozásod számára. Itt letöltheted!
2. Adatok és oktatási tartalmak
Az Instagram feliratok hasznosak a hosszú szövegek és magyarázatok számára, de nem olyan figyelemfelkeltőek, mint egy kép. Ha érdekes információkat szeretnél megosztani, tervezz szöveges képeket, majd oszd meg a tartalmat egy Instagram Carousel posztban. Nem számít, mennyire lenyűgöző a statisztika vagy az adatpont, nehéz lesz rávenni az embereket, hogy végigolvassák a feliratot, hogy megtalálják. Próbálj meg néhány kulcsfontosságú tényt egyszerű grafikus képekkel kiemelni.
Az Instagram körhinták ideálisak oktatási tartalmak megosztására is. Készíts egy képsorozatot egy fogalom elmagyarázásához, egy kis történelembe való elmélyüléshez vagy szórakoztató tények megosztásához. A Pattern Brands egyszerű szöveges képekkel magyarázza el az intimitás négy típusát egy Instagram-karusszelben.
Az Instagram egy vizuális központú platform, így a képek és videók a legjobb módja annak, hogy az emberek ne görgetjenek el a posztod mellett. Miután a vizuális elem megragadja valakinek a szemét, nagyobb valószínűséggel olvassa el a feliratot, vagy fedezi fel a profiloldaladat további részletekért.
3. Spotok
Terjessze a szeretetet! Az Instagram Carousel posztok egyszerű módja annak, hogy bemutass olyan embereket, termékeket és vállalkozásokat, amelyeket támogatsz. Készíts körképeket az általad kedvelt fiókokról, az általad csodált szerzőkről, az általad patronált helyi vállalkozásokról, vagy bármi másról, amit szeretnél bemutatni a fiókodban.
2021 februárjában a Fekete Történelem Hónapját a fekete tulajdonú kisvállalkozások bemutatásával ünnepeltük. Egyetlen posztba csoportosítva kilenc vállalkozást tudtunk bemutatni anélkül, hogy követőink hírfolyamát különálló posztokkal terheltük volna. Kilenc fekete tulajdonú kisvállalkozást mutatunk be egy posztban.
Most pedig nézd meg bármelyik állatmenhely Instagram-oldalát. Valószínűleg olyan Instagram Carousel posztokat fogsz látni, amelyekben örökbefogadásra váró állatok szerepelnek. Bár az aranyos állatfotók általában szívesen látott kiegészítői bármely Instagram-idővonalnak, 10 egymás utáni poszt megosztása ugyanarról a kiskutyáról megosztanád az elkötelezettséget mind a 10 poszt között.
Az Instagram Carousel segítségével az összes kedvelést és kommentet egy helyen tarthatod. A Java Cats Cafe képek és videók keverékével mutat be egy összetartó macskapárt, amely örök otthont keres.
4. Kulisszák mögötti tartalom
Mindenki szeret bepillantani a függöny mögé. De a kulisszák mögötti fotók nem mindig érzik magukat Instagram-érdemesnek. Az Instagram Carousel posztokkal a folyamatról készült fotók és videók mellett megoszthatod a csiszolt végeredményt is. Az Instagram Carousel posztok egyik legnépszerűbb felhasználási módja az "Instagram versus valóság" tartalom. A való élet másképp néz ki, mint a gyönyörűen szerkesztett végtermék.
Add meg a rajongóidnak az általuk áhított átélhető tartalmat azzal, hogy megmutatod nekik a szerkesztett fotót az eredeti verzió mellett. Voyaging_Vagabond úgy tartja a valóságot, hogy a szerkesztett fotót egy videó mellett posztolja, amelyen egy remegő hintán próbál pózolni. A bakik mindig a rajongók kedvencei, de más módon is megmutathatod a folyamatot. Használd az Instagram Carousel posztokat, hogy bemutasd, hogyan készül egy termék, mi kell a tökéletes termékfotó bekeretezéséhez, vagy hogyan néz ki a videó beállítása.
5. Elkötelezettségi súgók
Adj okot az embereknek arra, hogy végiglapozzanak az Instagram Carousel posztjaidon. És ha már itt tartunk, a képaláírásoddal emlékeztesd az embereket arra, hogy lapozzanak; tanulmányok szerint a "swipe balra" feliratú posztok nagyobb elkötelezettséget kapnak, mint azok, amelyekben nincs ilyen felirat. Az olyan felkérések, mint a "swipe to find out more" vagy a "swipe for a surprise" talán túl nyilvánvalónak tűnnek, de hatásosak.
Néhány Instagram-fiók a felfedés ígéretét használd arra, hogy az embereket interakcióra ösztönözd a poszttal. Például egy asztrológiai fiók csoportosíthatja az egyes csillagjegyek horoszkópjait egy Instagram körhinta posztban, és azt mondja az embereknek, hogy húzzanak egyet, hogy lássák, mi vár rájuk az egyes csillagjegyeknél.
Egy másik módja az elköteleződés ösztönzésének, ha több kapcsolódó fotót/videót osztasz meg, majd megkéred az embereket, hogy kommenteljék, melyik a kedvencük. Például: "Melyik öltözék a te stílusod?" vagy "Itt van ugyanaz a videoklip különböző szögekből felvéve. Melyik tetszik jobban?"
6. Történetmesélés
Mesélj el egy történetet legfeljebb 10 diában. Készíts rövid diavetítést képekkel, szöveggel vagy a kettő keverékével, hogy elmesélj egy történetet. Naolito művész például illusztrációk és animációk keverékét osztja meg, hogy bemutassa az általa készített karaktereket. A művész Naolito úgy építi fel karaktereit, hogy egy sor egymáshoz kapcsolódó animációt oszt meg egy Instagram Carousel posztban.
Persze nem kell minden történetnek olyan imádnivalónak lennie, mint Naolitóé. Az Instagram Carouseleket arra is használhatod, hogy megoszd egy adott projekt útját, a termékbevezetéshez vezető lépéseket vagy akár a céged eredettörténetét.
7. Újrahasznosított tartalom
Miért fektetnél annyi munkát a nagyszerű tartalom létrehozásába, ha csak egyszer fogod felhasználni? Az Instagram körhinták kiválóan alkalmasak az olyan tartalmak újrahasznosítására, mint a blogbejegyzések, webináriumok, események és így tovább. A Buffer a mindenre kiterjedő közösségi média eszköztár, amely lehetővé teszi, hogy arra koncentrálhass, amit szeretsz a vállalkozásodnak.
Az írott tartalmak népszerűsítése az Instagramon trükkös dolog. De az Instagram Carousels segítségével szöveges képi teasereket hozhatsz létre a tartalmakhoz, például blogbejegyzésekhez, majd elküldheted őket a biódban található linkre, hogy többet olvashassanak. Ez egy nagyszerű módja annak is, hogy hosszú tartalmakat, például fehér papírokat vagy könyveket újrahasznosítson - a kiemeléseket megosztó szöveges képek önálló tartalomként is jól működnek.
Gondold végig, mennyi tartalmat tudsz újrahasznosítani egy több képből álló sorozat létrehozásával. Idézetek webináriumokról, képernyőmentések termékdemókról és videoklipek egy nemrégiben lezajlott eseményről - mindezek és még sok más dolog újrahasznosítható az Instagram-karusszeleken keresztül.
8. Mutasd be a munkádat.
A körhinták nagyszerű módja annak, hogy felhívd a figyelmet a munkádra. Mivel egy körhinta részeként több diát is posztolhatsz, részletesebben elmesélheted a munkád mögött álló történetet, mint egyetlen kép- vagy videoposztban. Ez a fajta poszt többféle vállalkozás esetében is működhet. Az Utendahl Creative egy kreatív stúdió, így van értelme az Instagramon bemutatni az ügyfelek munkáját. De ez egy új funkció bevezetését ünneplő szoftvercégnek vagy egy új terméket bejelentő e-kereskedelmi márkának is jól működhet.
9. Mielőtt és utána
Mutasd meg az átalakulásokat. Ahelyett, hogy egyetlen képet kettéosztanál, ossz meg teljes méretű fotókat az Instagram körhintákkal. Az előtte-utána posztok számos iparágban jól működnek, a szépségszalonoktól a barkácsprojektekig. Ha a terméked vagy szolgáltatásd valamit jobbá változtat, az Instagram körhinták remek módja annak, hogy ezt bebizonyítsd.
Ha előtte-utána tartalmakat osztasz meg, fontold meg a sorrend felcserélését - először a végeredményfotók, majd az előtte képek. Az Instagramon mindig a legszebb dolgokkal a legjobb, ha az embereket a szép dolgokkal csalogatjuk be.
10. Felhasználó által generált tartalom
A közösségi média soha nem lehet egyirányú beszélgetés. Az egyik legjobb módja annak, hogy kapcsolatot teremts a rajongóiddal, ha felhasználók által generált tartalmakat jelenítesz meg a fiókodon. Mindenki szereti a felkiáltásokat, és az Instagram körhinták tökéletes lehetőséget nyújtanak arra, hogy felhasználói generált tartalmakból álló körképeket ossz meg.
A márkák annyit énekelhetnek a saját dicséreteikről, amennyit csak akarnak, de ez soha nem lesz olyan erőteljes, mint egy vásárlói beszámoló. Használd fel ezeket a ragyogó értékeléseket az Instagram Carousel posztokban történő körképek megosztásával. Még hatásosabbak azok a fotók, amelyeken az ügyfelek a termékét használják.
Gondolj bele - nem érdekel jobban, hogy egy átlagos ember hogyan használja a terméket, mint valaki, akit azért fizetnek, hogy reklámozza azt? De nem minden felhasználó által generált tartalomnak kell a promócióról szólnia. Néha elég, ha csak feldobod a követőidet, megemlíted őket, és megköszönöd nekik, hogy a rajongóid.
Hogyan hozzunk létre körhintát az Instagram Feedben?
Ha egy sor fotót vagy videót készítettél új termékekről, vagy van néhány véleményed vagy funkciód, amelyet szeretnél megosztani a követőiddel, egy körhinta poszt létrehozásával együtt oszthatod meg őket. Az Instagram feed körhinta létrehozása azonban más folyamat, mint egy tipikus poszté. Ehhez a következő lépéseket alkalmazd:
Nyisd meg az Instagram alkalmazást, és koppints a Hozzászólás hozzáadása gombra.
Az alkalmazás jobb alsó sarkában kattints a Több képes posztra.
Legfeljebb 10 képet vagy videót választhatsz ki a beillesztéshez. Ügyelj arra, hogy abban a sorrendben válaszd ki őket, ahogyan szeretnéd, hogy posztolva legyenek.
Koppints a Tovább gombra.
A kiválasztott képek megtekintéséhez lapozzunk. Az egymást átfedő körökre koppintva szerkesztheted vagy szűrőket adhatsz hozzá az egyes fényképekhez.
Ha végeztél a szerkesztéssel, koppints a Tovább gombra.
Írd meg a képaláírást, és adj hozzá címkéket. Ezután koppints a Megosztás gombra, hogy a posztod élesítve legyen.