, 2022/1/18
Ezek a közösségi médiaszakértők megoldásokat kínálnak egy olyan, adatokkal teli világban, ahol létfontosságú, hogy kapcsolatban maradjunk az iparág legjobb elméivel. A döntés, hogy házon belüli vagy külsős közösségi média szakembereket alkalmazzon, előnyökkel és hátrányokkal jár, de a világ legjobb forrásainak útmutatásával láthatja, mi történik az élvonalban.
Mari Smith
Az, hogy a Facebook levadászta Marit, mindent elmond. Az IBM a digitális marketinget alakító 7 nő egyikeként nevezte meg, és a közösségi média marketing szakértőjeként szerzett referenciái páratlanok. Szakértő, influencer, közösségi média gondolatvezető, üzleti tanácsadó - szerepkörök és képességek listája 360 fokos látásmódot kínál a vállalatoknak a legújabb megközelítésekről.
Mari Smith nemcsak abban segít a vállalatoknak, hogy megértsék az alapvető Facebook marketing legjobb gyakorlatokat, hanem abban is, hogy kihasználják a platform 2030-ra szóló jövőképét. Ez a vízió magában foglalja az új kapcsolódási technológiák - köztük a VR és az AR - és az 5 milliárd felhasználóra vonatkozó célt. Kövesse Marit, és használja a legújabb Facebook-trükköket.
Derral Eves
Hogyan érheted el, hogy több mint 74 milliárdan nézik meg a közösségi médiás videóidat? Kérdezd Derral Eves-t. Ő az egyik legjobb követendő közösségi média szakértő, mert mindig megvalósítható tanácsokat ad. Őszinte, és több mint 300 oktatóanyagával a YouTube marketing mesterkurzusát nyújtja. Tartalmai minden szinten segítik a marketingeseket abban, hogy eligazodjanak, megértsék és használják az olyan eszközöket, mint a YouTube Studio. Derral az AI-first marketingre összpontosítva elmagyarázza, hogyan lehet a rendelkezésre álló adatok tömegét ROI-növelő lépésekké alakítani.
A YouTube Influencers adatbázisunkban is kereshet, hogy megtalálja a saját márkájához illő influencereket.
Mark Schaefer
A "Marketing lázadás: The Most Human Company Wins" című könyvének szerzője, Mark Schaefer a világ egyik vezető marketingszakértője és tanácsadója a Fortune 100-as ügyfélkörnek. Számos eredménye mellett az influencer és a szakértő közötti határvonalat is elmosja. Elmagyarázza azokat a mechanizmusokat, amelyek az "ismertté váláshoz" vezetnek, és azt, hogyan lehet a RITE (releváns, érdekes, időszerű és szórakoztató) megközelítést alkalmazni a vírusos tartalmak létrehozásához. Amikor a marketingesek és influencerek azt kérdezik tőle, hogyan lehet hatást gyakorolni a közösségi médiaiparban, Mark hangsúlyozza, hogy olyan egyedi tartalmakra van szükség, amelyeket a közönség vonzónak talál.
Molly Pittman
Ha tudni szeretnéd, hogyan lehet jobb közösségi média marketinges, akkor találkoznia kell Molly Pittmannal, a Digital Marketer alelnökével. Több mint 500 000 leadet generált, és megtaníthatja, hogyan érhet el pozitív megtérülést a Facebook-hirdetésekre fordított összegekből. A Facebook-hirdetések skálázásával kapcsolatos közvetlen tanácsai napi szinten segítik a globális márkákat kampánystratégiáik újraszabályozásában. Ha követi útmutatásait és ismeri versenytársai teljesítményét a Facebookon, növelheti jelenlegi kampányainak értékét.
Madalyn Sklar
Kevés közösségi média szakértő büszkélkedhet több mint két évtizedes sikerrel, valamint azzal, hogy még mindig a világ élvonalába tartozik. Madalyn Sklar igen.
Mivel ő influencer és Twitter-szakértő is egyben, útmutatásai kiváló példákat nyújtanak a legjobb gyakorlatokra. Vannak gyakori hibák, amelyeket a vállalkozások elkövetnek, amikor megpróbálják megtalálni a megfelelő közösségi média influencereket a márkájuk számára - a rossz bemutatkozástól kezdve a nem célzott életrajzokig -, és az ő tanácsai segíthetnek elkerülni ezeket.
Rachel Pedersen
A TikTok-szakértők első generációja felemelkedőben van, és Rachel Pedersen az iparág egyik legfontosabb hangja. Rachel Pedersen díjnyertes közösségi média stratégaként, oktatóként és előadóként üzleti tanácsadást nyújt a legújabb marketingstratégiákról. Gyakran feltett kérdés, hogy a platform alkalmas-e a B2B közönség elérésére vagy sem. A több mint 300 millió 30 év feletti felhasználóval a válasz igen. A platform iránti növekvő globális érdeklődés miatt javasoljuk a legújabb elemzési eszközök használatát, hogy a TikTok marketingstratégiája csúcsformában legyen.
Ian Cleary
A több mint 7000 elérhető közösségi média marketingeszköz közül melyik felel meg leginkább az igényeidnek? Kérdezd Ian Cleary-t. Ő a közösségi médiaeszközök elismert szakértője, munkáját a New York Times és a Forbes is közölte. A vállalkozásának megfelelő eszközök kiválasztásakor a próbaértékelés, a megértés és a képzési befektetés híve.
A kis- és nagyvállalatok több mint 90%-a használ közösségi médiaeszközöket, de a marketingesek közel fele nem tudja kimutatni használatuk hatását. Ian Cleary tanácsai segítik az iparági szakértőket abban, hogy okosabban fektessenek be a legújabb eszközökbe, hogy elkerüljék ezeket a buktatókat.
Viveka von Rosen
Milyen gyakran ébredsz fel és nézed meg a LinkedIn profilodat? A legtöbben nem, pedig hiba lenne alábecsülni a szakmai hálózatépítő platformot. Viveka von Rosen több mint 42 milliós LinkedIn-hálózatával digitális bennszülött, és a világ egyik legjobb digitális hálózatépítési szakértőjeként ismert. A LinkedIn-szakértő szívesen összpontosít egy alternatív ROI-ra - a befolyás megtérülésére -, és kiemeli a konkrét személyiségeket megcélzó közösségi médiatartalmak szükségességét. Ez segít a felhasználóknak a tartalom önszelektálásában, ami nagyobb elkötelezettséget eredményez.
Christopher Penn
Hallottál már a prediktív analitikáról a tartalommarketingben, de az olyan szakértők, mint Christopher Penn, azok a zsenik, akik ennek fejlődését alakítják. Az ő marketingtudományi keveréke a közvetlen útmutatás, amelyre a vállalatoknak szükségük van stratégiájuk élesítéséhez.
Számos tanítása között segít a vállalkozásoknak megérteni a marketingesek számára a prediktív elemzések két fő ágát:
Milyen tartalmak fognak valószínűleg működni (relevancia).
Mikor fog valószínűleg történni valami (időzítés).
Szaktudása felbecsülhetetlen értékű, és segít ügyfeleinek javítani tartalmi teljesítmény-előrejelzési képességeiket.
Sue B. Zimmerman
A cégtulajdonosoknak csak olyan közösségi média technikákra van idejük, amelyek pozitív megtérülést jelentenek, ezért a legjobb iparági szakértőkkel konzultálnak. Sue B. Zimmerman a világ első számú közösségi média tanácsadója a vállalkozások számára, és korábbi ügyfeleinek listája elit (Forbes, Netflix, The Huffington Post, hogy csak néhányat említsünk).
Az Instagram algoritmusáról szóló tanításai világhírűek, és elmagyarázza, hogyan dolgozhatsz vele, nem pedig ellene. Bár az algoritmus folyamatosan fejlődik, Sue legjobb Instagram-gyakorlatai lehorgonyozzák a posztjaidat az alapvető alapokban, valamint elmagyarázzák a mélyebb stratégiákat.
Sean Gardner
2030-ra már csak azok a közösségi média szakértők maradnak talpon, akik a legjobb AI-alapú eszközöket használják. Sean Gardner egy digitális marketing polihisztor. Rögtön a középiskolából kikerülve az Apple-nél dolgozott, önéletrajza pedig olyan, mint maga a Fortune 500-as lista (többek között a Microsoftnak, a Silicon Valley Banknak, a Fox Newsnak és a CNN-nek dolgozott). A közösségi médiaiparban végzett munkája jól tükrözi az AI természetét, hiszen szinte minden elképzelhető területről származó szakemberrel dolgozott már együtt. Marketingtanácsait az összes jelentős globális iparágból meríti, ami vezető hanggá teszi őt.
Ann Handley
A digitális marketing úttörő státuszát azok számára tartják fenn, akik a legkövetkezetesebb hatást érték el a világon. Ann Handley a bestseller-szerző, a digitális marketing zseni, influencer, gondolatvezér és tartalmi veterán keveréke. Világvezető tartalomkészítőként írói tippjei időtállóak. A humorról sem feledkezik meg tanácsaiban: "A szakzsargon olyan, mint a koleszterin: van a jó és a rossz fajta." "Everybody Writes" című könyve a tartalomkészítésre inspirál, és továbbra is világszerte erősíti a marketingeseket.
A tanulság
2019 óta a közösségi médiát használók globális aránya több mint 10%-kal nőtt. Ezzel a globális összfelhasználók száma 3,96 milliárd fölé emelkedett, és felgyorsította a legjobb marketingmegközelítések iránti igényt. A legjobb módja annak, hogy megértsük, hogyan alkalmazkodnak a szakértők a kihíváshoz, ha látjuk a módszereiket a gyakorlatban. A Socialbakers képes összevonni a legújabb megközelítéseket - egyetlen platformon - és megmutatni, hogyan használhatja fel a rendelkezésre álló adatok tömegét a kampányai megtérülésének növelésére. készen áll arra, hogy többet megtudjon? Kérjen személyre szabott bemutatót az Ön üzleti igényei alapján.