, 2022/1/10

A legjobb címsor generátorok és tartalomötlet generátorok 2022-re Hatékony eszközök a jobb címsorok írásához. Mindig gyötrődsz a főcímek miatt? Napokat töltesz a tökéletes blogbejegyzés megalkotásával - a téma generálásától kezdve azon, hogy biztos vagy benne, hogy az olvasóid szeretni fogják, a tények és források napokig tartó átfésüléséig. A bővítmény segíthet a régebbi bejegyzések címszavainak optimalizálásában is, alternatív címszavak tesztelésével, amíg ki nem választja a győztest.

headlines generator

Mindezt azért teszed, hogy biztosítsd, hogy a posztod megkapja a közösségi médiában a megérdemelt figyelmet.

De úgy tűnik, hogy amikor a főcím megírására kerül a sor, egyszerűen nem tudod, hogyan tehetnéd jobbá és cselekvőképesebbé. Senki sem olvassa a posztodat A főcímek fontosak. Az emberek akár 80%-a el sem olvassa a posztodat, ha nincs egy erőteljes cím, amely megragadja az emberek figyelmét.

Ez az első benyomás, amit az olvasóid kapnak, és ez határozza meg, hogy tovább olvasnak-e vagy sem. Lényegében a címednek eléggé fel kell keltenie az olvasó kíváncsiságát ahhoz, hogy többet akarjon tudni róla. Tehát hiába van a létező legnagyszerűbb blogbejegyzésed, ha a főcímed nem közvetíti, hogy mennyire fantasztikus a bejegyzésed, senki sem fogja elolvasni a tartalmadat.

Ne érezd úgy, hogy te vagy az egyetlen, aki nehezen talál ki egy jó címszót - még a legjobb szövegírók is tucatnyi címet dobnak el, mielőtt egy győztes címre jutnának. Bár a legjobb megoldás, ha időt szánsz arra, hogy saját magad találd ki a főcímedet, de ha szorít az idő, nincs ihleted, vagy egyszerűen csak bloggerblokkod van, miért nem próbálsz ki néhány főcímgeneráló és -elemző eszközt, hogy segítsenek neked?

7 blogcím-generátor és -elemző, amelyek több száz ötletet sziporkáznak.

1. Inbound Now blogcím-generátor

Ez az Inbound Now ingyenes cikkcímgenerátor webes alkalmazása elég egyszerű: kattints folyamatosan a, "Kattints a címötlet generálásához" gombra, és azonnal kész címekkel inspirálódhatsz. Mindössze annyit kell tenni, hogy beírod a kulcsszót, és máris jön egy SEO-barát blogcím. Íme néhány cím, amit az Inbound Now adott nekem:

(Figyelem: [célközönség]) Ne [üres], amíg ezt el nem olvastad = (Figyelem: marketingesek) Ne küld el az e-mailt, amíg ezt el nem olvastad.

Beware of [Common Customer Problem] and How to Spot Them = Vigyázz a saját féltékenységedre és hogyan ismerd fel a jeleit!

[Blank] Your Way to a Successful [Desirable Keyword Outcome] = Comment Your Way to a Successful Blog (Kommentálj a sikeres bloghoz)

Blogcím inspiráció. Bár a webes alkalmazás SEO-barát címeket ad, egyszerre csak egy-egy címet ad - így ahhoz, hogy 10 címet kapj, 10 alkalommal kell rákattintani a "Kattintson a címötlet generálásához" gombra.

2. Hatásos blogcím-generátor

Az Impact Blog Title Generator a BlogAbout-tól egy küldetésen van, hogy végleg meggyógyítsd az írói blokkot. Egy gombnyomással több száz fantasztikus címet tekinthetsz meg, amelyeket felhasználhatsz a következő blogbejegyzéséhez.

Ha van egy cím, amelyik tetszik, a szív ikonra kattintva a cím átkerül egy jegyzetfüzetbe. A létrehozott listát e-mailben elküldheted, ha végeztél. Egy ügyes dolog, amivel ez a címgenerátor rendelkezik, amivel egyetlen más oldal sem, az egy kreatív módszer, amely segít az írói blokkok megszüntetésében: egy firkatábla. Kattints a képernyő bal oldalán található "írói blokk?" feliratra, és firkálj jót.

3. SEOPressor blogcím-generátor

A SEOPressor nemcsak egy remek WordPress pluginnal rukkolt elő, hanem egy hasznos blogcím-generátor eszközzel is rendelkezik. Van egy különleges funkciója, ami más generátorokból hiányzik - a kulcsszavadhoz tartozó leírásjelző. Válaszs ki a legjobb leírást a kulcsszavához:

Egy iparág

Egy általános kifejezés

Egy márka/termék

Egy készség

Helyszín

Egy személy neve

Egy esemény

Miután kitöltötted a kulcsszót és a releváns leírást, a SEOPressor 5 címszót ad, amelyet használhatsz.

4. TweakYourBiz címgenerátor

A TweakYourBiz címgenerátor messze az egyik legjobb eszköz. Beírod a kulcsszót, megnyomod a "Submit" gombot - és a TweakYourBiz több száz címet generál.

A listacikkektől (listás hozzászólások) a kérdés típusú címeken át a motivációig, sőt a konyhai mosogató típusú címekig, ez az eszköz változatos címeket ad.

Például beírtam a "termelékenység" kifejezést - és itt van néhány cím különböző kategóriákból:

Hogyan változtatja meg 7 dolog azt, ahogyan a termelékenységhez viszonyulsz?

Néhány ember kiemelkedik a termelékenységben és néhányan nem - Melyik vagy te?

A termelékenység kódjának feltörése

Termelékenység? Könnyű, ha okosan csinálod

A teljes listát kinyomtathatod vagy letöltheted, és már csak annyi a dolgod, hogy átnézed őket, és megtalálod azt, amelyik kiegészíti a tartalmad.

5. CoSchedule címsorelemző

Honnan tudod, hogy a főcímed konvertálni fog-e? Hogy megtudd, hogy a címedben megvan-e a kellő ütőerő ahhoz, hogy az emberek rákattintsanak, nézd meg a CoSchedule Headline Analyzerét. Egyszerűen csak add meg a címét, és miután a CoSchedule végzett az elemzéssel, a rendszer egy 100-as pontszámot és egy osztályzatot ad vissza.

Az elemző eszköz megvizsgálja:

A címsor típusa - Ez a címsor típusa egy lista, és a listák használata növeli az általános pontszámot.

Karakterszám - A CoSchedule szerint az 55 karakter hosszúságú főcímek magas kattintási arányt érnek el.

Szószám - A legtöbb kattintást kapó ideális főcímek 6 szó hosszúak.

A CoSchedule betekintést nyújt abba is, hogy milyen szavak tűnnek fel, amikor az olvasók átfutják a címét, és milyen típusú érzelmeket sugall a címe. Emellett kulcsszavakat is javasol a főcím alapján.

6. Az Advanced Marketing Institute érzelmi címsorelemzője

Szeretnéd megtudni, hogy a főcímedet fogják-e tweetelni, kedvelni és megosztani? Ha meg akarod tudni, hogy a főcímednek megvan-e a szükséges érzelmi hatása, nézd meg az Advanced Marketing Institute's Emotional Headline Analyzer-t.

Érzelmes címsorok

Másold ki és illeszd be a főcímedet, az elemző pedig egy százalékos értékkel jelzi vissza, hogy mennyire érzelmes a főcímed. Bármi, ami 30% felett van, kiválónak számít. Egy erős érzelmi marketingértékkel (EVM) rendelkező posztot többet osztanak meg a közösségi médiában. Szórakozz tehát, és csatlakoztasd be a saját és mások népszerű posztjait, hogy megnézd, mely címek és szavak rendelkeznek erős érzelmi kötődéssel.

7. Thrive Headline Optimizer

A legjobb címsor megtalálása nehéz lehet a bloggerek számára. Órákat töltesz a tartalmaid létrehozásával, és szeretnéd, hogy az emberek valóban rákattintsanak a posztodra és elolvassák azt. És ennek legnagyobb meghatározója a főcímed.

Nézzünk szembe a tényekkel:

Shane a Thrive Themes-től szerint mindössze 2,6 másodperced van arra, hogy megragadd a látogatóid figyelmét a főcímeddel. Így logikus, hogy minél jobb a főcímed, annál több látogatót fogsz kapni. A Thrive Themes Thrive Headline Optimizer segítségével számos címszót tesztelhetsz, amíg meg nem találod a tökéletes címszót epikus tartalmadhoz.

Ez egy könnyen használható WordPress plugin, amely a felhasználói viselkedés nyomon követésével működik, hogy több elkötelezettségi tényező, például az átkattintási arány, a tartalom megtekintésével töltött idő és a görgetés alapján meghatározza a legjobb főcímet. És az indítás is egyszerű. Csak add hozzá folyamatosan a főcímed variációit a posztodhoz a WordPress posztszerkesztő képernyőjén, és hagyd, hogy a plugin elvégezze az A/B tesztelési munkát. Miután a posztod elkezd forgalmat és kattintásokat kapni, láthatod, hogy melyik főcím teljesít jobban az összes többinél.

Ha Thrive Suite taggá válsz 19 $/hó áron (évente számlázva), megkapod a Thrive Headline Optimizer-t - az összes többi plugin, például a Thrive Theme Builder és a Thrive Leads mellett.

Semmi sem veri az emberi tényezőt

Ezek a címsorgenerátorok és -elemzők nagyszerűek, ha nincs ihleted, vagy nehezen találod meg a megfelelő szavakat egy címhez. De ezek csak eszközként szolgálnak, hogy segítsenek ötleteket szítani. Nem vagy az egyetlen, aki ezeket az eszközöket használja - más emberek is használnak címgenerátorokat, ami azt jelenti, hogy az általad kapott címek ugyanazok a címek, amelyeket mások is kaptak.

Ha teheted, mindig az a legjobb megoldás, ha saját, fülbemászó és kattintásra alkalmas címekkel állsz elő. Tehát, hogy segítsünk neked és növeljük az olvasottságodat, íme néhány tipp, amit felhasználhatsz a következő címlapodon:

A listás bejegyzések népszerűek - Az ilyen típusú bejegyzések egy konkrét ígéretet hirdetnek, és ez számszerűsíthető - tudod, hogy mire számíthatsz a bejegyzés olvasásakor.

A negatív szuperlatívuszok felkeltik az emberek figyelmét - Az olyan szavak, mint a legrosszabb, elkerülni, ne vagy soha, akár 30%-kal jobban teljesítenek az átkattintási arányban.

Legyen konkrét - Az olvasók tudni akarják a pontos lépéseket, módokat vagy eredményeket, amikor elolvasnak egy bejegyzést. Csak nézd meg a Blogging Wizard-ot, hogy lásd, mire gondolok: 32 okos módja annak, hogy több forgalmat generálj a blogodra