, 2021/12/29

Az 5 legjobb közösségi média menedzsment eszköz 2022-ben A közösségi média az egyik leghatékonyabb eszköz, amely a kis- és középvállalkozások rendelkezésére áll. Használhatod arra, hogy új ügyfeleket találj, forgalmat irányíts a webhelyedre, és tartsd a kapcsolatot a meglévő ügyfelekkel.

apps for social media

De mint sok más nagy teljesítményű eszközzel, ezzel is óvatosan kell bánni. Több postaládát kezelni, az összes különböző platformon posztolni és a dolgokat következetesen tartani szinte lehetetlen a szokásos fogyasztói alkalmazások használatával. Ahhoz, hogy mindezt megfelelően tegye, szüksége van egy közösségi médiakezelő alkalmazásra.

Használj automatizálást a megosztáshoz, a részvételhez és a keresztposztoláshoz anélkül, hogy az ujját is megmozdítaná.

Ismerd meg, hogyan

A legjobb közösségi médiakezelő platformok lehetővé teszik, hogy egyetlen helyen vedd kézbe a közösségi médiajelenlét irányítását. Könnyedén automatizálhatod, elemezheted és irányíthatod az összes fiókodat, így arra koncentrálhatsz, hogy olyan tartalmakat hozz létre, amelyeket a közönséged szeret.

Közel 50 közösségi médiakezelő alkalmazást tettünk próbára, és itt van az öt legjobb. Ha már kiválasztottál egy közösségi médiakezelő alkalmazást, automatizálással még hatékonyabbá és erőteljesebbé teheted azt. Nézd meg, hogyan használhatod az automatizálást közösségi marketingjének javítására. Vagy ha leginkább az Instagramra koncentrálsz, itt van 3 módja annak, hogy automatikusan posztolj az Instagram for Businessre.

A legjobb közösségi média menedzsment eszközök

Buffer az egyszerű közösségi média ütemezéshez

Hootsuite a közösségi média teljes körű ütemezéséhez, nyomon követéséhez és elemzésekhez

MeetEdgar a közösségi média posztok automatizálásához

SocialPilot kis csapatok számára

Sendible egy megfizethető, minden funkcióval rendelkező opcióért

Mitől lesz egy nagyszerű közösségi média menedzsment eszköz?

A közösségi médiakezelő alkalmazásoknak egyetlen céljuk van: egyszerűvé és hatékonnyá tenni vállalkozása közösségi médiajelenlétének kezelését. A legtöbb kisvállalkozásnak nincs elég munkatársa vagy ideje arra, hogy naponta többször elpazarolja az egyes frissítések közzétételére és az egyes oldalakon való ellenőrzésre. Ezt szem előtt tartva, elég határozott kritériumokat állítottunk fel arra vonatkozóan, hogy szerintünk mi az, ami egy nagyszerű közösségi médiakezelő eszközt alkot:

Minden alkalmazásnak több közösségi hálózatot kellett támogatnia: legalább a Facebookot, a Twittert és az Instagramot. Más hálózatok vagy szolgáltatások támogatása bónusz volt, de nem volt elengedhetetlen a felvételhez. Könnyű időt pazarolni a közösségi médiára - akár saját magadnak, akár a vállalkozásodnak posztolsz. Nem szabad, hogy ez egy olyan kétkezi munka legyen, amely minden nap időt vesz igénybe.

Ez azt jelentette, hogy olyan alkalmazásokra volt szükségünk, amelyek lehetővé teszik a jövőbeli posztok és frissítések ütemezését, így a közösségi médiamunkát hetente néhány blokkba lehet bontani. Az is ideális volt, ha az alkalmazások hozzáférést biztosítanak a közösségi média beérkező üzenetekhez, távol a hírfolyam zavaró hatásaitól, így anélkül válaszolhat az ügyfeleknek, hogy elszippantaná őket.

A közösségi médiának nem szabadna szerencsejátéknak lennie. A különböző közönségek másképp fognak részt venni a különböző típusú tartalmakkal. Annak érdekében, hogy könnyebben megállapíthassa, milyen tartalmak működnek a közönségének, a legjobb közösségi média kezelőeszközök részletes elemzést kínálnak arról, hogyan teljesítenek a bejegyzései. (Sajnos a marketingesek számára nem minden közösségi hálózat teszi lehetővé ugyanolyan elemzések készítését, ami azt jelenti, hogy nem feltétlenül ugyanazokat a funkciókat kapja meg minden egyes közösségi hálózaton, amelyet használ).

Végül pedig az összes alkalmazásnak költséghatékonynak kellett lennie a kis- és középvállalkozások számára. Rengeteg olyan vállalati vagy influencer-központú alkalmazás létezik, amelyek komoly felárat kérnek olyan funkciókért, amelyeket soha nem fogsz használni. Nem annyira az ár volt a kérdés, mint inkább az ár-érték arány. Azt is érdemes megjegyezni, hogy minden alkalmazásnak van ingyenes próbaverziója vagy akár teljesen ingyenes csomagja. Ne csak a mi észrevételeink alapján döntsön egyik mellett sem; próbálja ki azt a kettőt-hármat, amelyik a legjobban megfelel neked, és onnan indulj tovább.

A legjobb közösségi média menedzsment eszköz az egyszerű közösségi média ütemezéshez

Buffer képernyőkép

A Buffer az egyik legrégebben működő közösségi médiaeszköz, amely elsősorban a posztok ütemezésére irányul, bár több frissítésen, váltáson és iteráción ment keresztül. Támogatja a Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram és Pinterest oldalakat. Az ingyenes felhasználók legfeljebb három közösségi fiókot kapcsolhatnak hozzá, beleértve a Facebook-oldalakat és csoportokat is.

Amikor először csatlakoztatsz egy közösségi fiókot, a Buffer létrehoz egy ütemezést számodra. Alapértelmezés szerint a Buffer naponta négy idősávot hoz létre: reggel, dél körül, késő délután és később este az általad kiválasztott időzónában. A Beállítások > Posztolási ütemterv menüpontban bármikor módosíthatod ezt, törölhetsz vagy hozzáadhatsz idősávokat, vagy letilthatsz egy egész napot.

Minél több résszel rendelkezel, annál több frissítést kell ütemezni, de a frissítések ütemezése egyszerű a Buffer intuitív műszerfalával, mobilalkalmazásaival és böngészőbővítményeivel. A webes tartalmak ütemezéséhez a Buffer böngészőbővítményeket kínál Chrome, Firefox, Opera és Safari böngészőkhöz. Kattints a Buffer ikonra az eszköztárában (vagy használd a billentyűzet gyorsbillentyűjét), állítsd össze a frissítést, majd az ütemezéshez kattints az Add to Queue (Hozzáadás a várólistához) gombra. Mobilalkalmazások is elérhetők iOS és Android rendszerre, így útközben is ütemezhetsz.

Míg a Buffer ingyenes csomagja elég jó a kezdéshez, ha teljesebb közösségi média menedzsment megoldást szeretnél, vagy háromnál több közösségi média fiókot szeretnél egyszerre irányítani, akkor az Essentials csomagért közösségi csatornánként 6 $/hónapot kell fizetni. Ez hozzáférést biztosít a részletes elemzési és elkötelezettségi funkciókhoz, amelyek lehetővé teszik, hogy közvetlenül a Bufferből interakcióba léphess közönségeddel. (Továbbá, ha csapattagokat is be akarsz vonni, a Buffer közösségi csatornánként 12 $/hónapra emelkedik.)

A Zapier segítségével könnyen összekapcsolhatod bármely más általad használt szolgáltatást a Bufferrel. Például automatikusan hozzáadhat új blogbejegyzéseket az ütemtervéhez, akár közvetlenül a WordPressből, akár egy RSS-csatornán keresztül. Buffer ár: $6/hónaptól közösségi csatornánként az Essentials csomag, amely korlátlan számú sorba állított bejegyzést kínál profilonként; $12/hónaptól közösségi csatornánként a Team csomag, amely korlátlan számú felhasználót kínál. A legjobb közösségi médiakezelő eszköz a mindenre kiterjedő ütemezéshez, felügyelethez és elemzésekhez.

Hootsuite minden alapot lefed.

Ha teljes körű megoldást keresel a közösségi média kezelésével kapcsolatos összes igényedre. Az alkalmazás több mint 20 közösségi hálózattal kompatibilis, köztük a Facebookkal, a Twitterrel, a YouTube-tal, az Instagrammal és a Pinteresttel. További hálózati kapcsolatok is elérhetők a Hootsuite alkalmazáskönyvtárán keresztül, bár ezek is lehetnek találatok vagy hiányosságok. A Hootsuite tartalmaz egy teljes ütemezőt a posztok sorba állításához az általad választott időpontokban.

Létrehozhatsz saját ütemtervet, vagy használhatod az AutoSchedule funkciót, hogy a frissítéseket az optimális elköteleződési időpontokra ütemezd.

Egy CSV-fájl feltöltésével az előkészített frissítésekkel a Bulk Composer segítségével napokra, hetekre, hónapokra vagy egy egész közösségi kampány időtartamára töltheted meg a várólistát. Miután feltöltötted a várólistát, a Tervezőből könnyen megtekintheted kimenő posztjaid, és egy egyszerű húzással átrendezheted a frissítési ütemezését.

A Hootsuite egyik legerősebb területe az analitika, bár a teljes csomaghoz a drágább csomagok egyikére van szükséged. Az eszköz több mint 200 mérőszámra támaszkodva segít megérteni a közösségi eredményeket a teljesítmény méréséhez. Miután elkészítetted a jelentéseket, exportálhatja azokat Excel-, PowerPoint-, PDF- és CSV-fájlokként, hogy a szervezeten belül is felhasználhassa őket. Hasonló jelentéseket futtathat a csapat vagy az egyéni teljesítmény mérésére.

A Hootsuite egyéni közösségi adatfolyamokkal is segíthetsz a közösségi háló nyomon követésében.

Ezekkel a testreszabható feedekkel figyelheti a közösségi hálót az említések, új követők, keresőkifejezések, hashtagek, elköteleződések és egyebek tekintetében. Pontos streameket hozhatsz létre, amelyek tartalmazhatnak vagy kizárhatnak bizonyos kulcsszavakat, poszttípusokat, helyszíneket és nyelveket. Ha például egyéni portrék értékesítésével foglalkozol, akkor a portré :( szűrő:képek keresőszót megcélozhatod, hogy megtaláld azokat a negatív posztokat, amelyek a "portré" szót említik egy mellékelt képpel együtt. Ezután megcélozhatnád ezeket a felhasználókat a saját vállalkozásoddal.

Nagyobb vállalkozások esetében különböző szintű hozzáféréseket rendelhet különböző csapattagokhoz, hogy elkerüld a jelszavak kiosztását. csapatod a Hootsuite mellékelt tartalomkönyvtárát használhatja a frissítések összeállításához az általad választott márkán belüli eszközökkel. A Hootsuite ingyenes stockfotókat és GIF-eket tartalmaz a GIPHY jóvoltából, vagy csatlakoztathatod a Dropboxot, a Google Drive-ot és a OneDrive-ot, hogy saját forrásaidból, illetve az Adobe Stockhoz hasonló szolgáltatásokhoz tartozó fizetős fiókjából meríts.

A csapattagoknak akár feladatokat is kioszthaszt (például a kommentekre vagy a bejövő üzenetekre való válaszadást), majd jóváhagyhatja a kimenő válaszokat, mielőtt elküldi őket. A Hootsuite a Zapierrel is integrálódik, így olyan dolgokat is megtehet, mint például az új Twitter-követők automatikus megköszönése vagy új üzenetek létrehozása közvetlenül a feladatkezelő alkalmazásból.

SocialPilot

A legjobb közösségi média menedzsment eszköz kis csapatok számára. Ebben a kategóriában sok alkalmazás esetében, ha a közösségi média kezelését másra szeretnéd delegálni a szervezetében, komoly prémiumot kell fizetni a kiváltságért. (Pénzmegtakarítás céljából megadhatja nekik a bejelentkezési adatokat, de ez számos biztonsági aggályt vet fel). A SocialPilot esetében azonban a Small Team csomag 50 $/hónapról indul, és két másik csapattagot és 25 közösségi médiafiókot tartalmaz. A Buffer vagy a Hootsuite esetében több száz dollárral többet kellene fizetnie évente.

Bár a SocialPilot felhasználói felülete kissé elavult, teljesen funkcionális. Az oldalsávban vannak fülek a posztok és fiókok kezelésére, a beérkezett üzenetek vagy az elemzések elérésére, az RSS-feedek tartalmának felsorakoztatására, valamint a csapat és az ügyfelek beállításainak konfigurálására. Minden olyan funkció megtalálható, amit egy jó közösségi médiakezelő alkalmazástól elvárhat - bár a Csapat opciók a legmeggyőzőbbek.

A különböző csapattagoknak szerepköröket lehet kijelölni, annak alapján, hogy mit szeretne, mire legyenek képesek. Beállíthatja például, hogy a tartalomkészítőknek minden posztot be kelljen nyújtaniuk jóváhagyásra, vagy engedélyezheti a menedzsereknek a szerkesztést és az ütemezést, de a végső jóváhagyás továbbra is megmaradhat magának.

Ez lehetővé teszi, hogy felelősséget delegáljon a munkatársainak, anélkül, hogy szabad kezet adna nekik. A SocialPilot a Zapierrel is integrálódik, így automatikusan hozzáadhat tartalmat a SocialPilot várólistájához, amikor valami történik a többi, leginkább használt alkalmazásban.

MeetEdgar

A MeetEdgar olyan, mint egy robotpilóta a közösségi média fiókjaidhoz. A nehéz munkák nagy részét elvégzi helyetted, és kompatibilis a Facebookkal, a Twitterrel, a LinkedInnel és az Instagrammal. Ez nem egy analitikai eszköz - csak egy ütemező eszköz. Ami a MeetEdgar-t annyira mássá teszi, az az automatizálás. Az alkalmazás képes idézésre érdemes szöveget találni a linkekből, majd a hozzájuk tartozó frissítéseket összeállítani.

A link beillesztése után egyszerűen kattints a Suggest Variations (Változatok javaslata) gombra, és a MeetEdgar négy alternatív frissítést készít a link tartalma alapján. Ezeket szerkesztheti, törölheti, vagy hozzáadhatja saját kézi variációit, majd kattintson a Mentés a könyvtárba gombra. Ez az egyetlen olyan eszköz, amellyel kutatásaink során találkoztunk, amely valóban létrehozza helyetted a tartalmát.

Ami még jobb, hogy képes variációkat generálni a korábbi, jól teljesítő frissítésekből, így könnyen újrahasznosíthatod a frissítéseket a tartalom megkettőzése nélkül. Egy másik kiemelkedő funkció a frissítések kategorizálásának lehetősége. Különböző típusú tartalmakat adhat különböző kategóriákhoz, így jobban eloszthatod a tartalomtípusokat az ütemezés során.

Lehet, hogy szeretnél létrehozni egy kategóriát a blogbejegyzéseknek, egy másikat a hogyan-posztoknak, egy harmadikat pedig a promóciós anyagoknak. A színkódolt kategóriák megkönnyítik annak biztosítását, hogy ütemterve megfelelő választékban tartalmazzon olyan tartalmakat, amelyek a különböző felhasználók számára vonzóak. Egy gyors importálással automatikusan is hozzáadhatsz tartalmakat olyan forrásokból, mint a blogod vagy a Medium, WordPress vagy YouTube fiókjai.d

A MeetEdgar kevés elemzési eszközzel rendelkezik, de az alkalmazás A/B tesztelést hajt végre a legjobb gyakorlatok elkülönítésére; emellett a beépített ed.gr linkrövidítővel nyomon követheti a kattintásokat. A tartalmat a weben, a Chrome bővítményen keresztül vagy a Safari és a Firefox könyvjelzővel is ütemezheted.

A MeetEdgar integrálódik a Zapierrel, így például automatikusan hozzáadhatod a saját és mások cikkeit az Edgar könyvtárához a közzétételhez.

Sendible

A Sendible egy teljes körű közösségi média menedzsment csomag, amelynek egy nagy jellemzője van, ami kiemeli a többi közül: az ára. Több fejlett funkciót kínál alacsonyabb áron, mint szinte bármelyik másik általunk tesztelt alkalmazás. Ahogyan valószínűleg elvárható, teljes körű ütemezési eszköztárat tartalmaz. Bejegyzéseket állíthatsz sorba az összes csatlakoztatott közösségi hálózathoz, bloghoz és levelezőlistához.

Az intelligens várólisták megkönnyítik az elkötelezettség maximalizálását azáltal, hogy a közzétételi időpontokat helyetted állítja be, és lehetőség van a legjobban teljesítő örökzöld tartalmak automatikus újrahasznosítására a jövőben. Ezek az ütemezési eszközök olyan jók, mint bármelyik a szakmában. A megosztott naptár megjeleníti az összes függőben lévő frissítést a csatlakoztatott hálózatokon, és lehetőség van RSS-feedek csatlakoztatására a jövőbeli tartalmak kurátori és automatikus ütemezéséhez.

Ellentétben sok megfizethetőbb közösségi médiakezelő alkalmazással, a Sendible lehetővé teszi, hogy a közösségi médiában nyomon kövesd a márkáddal, versenytársaiddal vagy más érdekes kifejezésekkel kapcsolatos említéseket. Csak be kell állítani egy megfelelő kulcsszavas riasztást. Kiválaszthatod, hogy mely kulcsszavakat szeretnéd megcélozni, opcionálisan bevonható és kizárható szavakat, valamint azt, hogy hol készültek a bejegyzések.

Ezután a műszerfalon keresztül böngészheted a releváns kulcsszavas eredmények listáját, vagy automatikusan, napi vagy heti rendszerességgel e-mailben küldheted el azokat. Azt is kiválaszthatod, hogy csak a pozitív vagy negatív figyelmeztetéseket szeretnéd megkapni. Hasonlóképpen, a Sendible még a legolcsóbb csomagban is nyolc előre elkészített jelentést kínál (beleértve a Google Analytics-szel való integrációt), így láthatja, hogy mennyire működnek a közösségi kampányaid.

Emellett láthatod a közösségi médiacsatornáidra küldött új megjegyzéseket, említéseket vagy közvetlen üzeneteket, és az alkalmazáson belül foglalkozhatsz velük. Bár a vállalati közösségi médiakezelő alkalmazásoknál gyakori, ebben az árkategóriában kevés más lehetőség kínálja mindezt. Bár mi a teljes körű közösségi médiakezelő alkalmazásokra összpontosítottunk, vannak olyan alkalmazások is, amelyeket úgy terveztek, hogy a legjobban működjenek egyetlen hálózattal - mint például a TweetDeck a Twitterhez vagy a Later az Instagramhoz -, amelyeket érdemes megfontolni, ha egyetlen platformon szeretné előtérbe helyezni marketingtevékenységét. A Zapier segítségével automatikusan posztolhatsz közösségi média fiókjaidra is, ha még inkább kéznél lévő megoldást szeretnél.

3 millió forint személyi kölcsön 5 évre?