, 2022/1/5

A Google Adwords tanúsítvány megszerzése nagyszerű módja annak, hogy megbizonyosodj arról, mit kell tenni (és mit nem), amikor a PPC-eredmények online megjelenéséről van szó. Még ha csak azért is, hogy feldobd az önéletrajzod. kap skillshop a google adwords tanúsítvány megszerzéséhez

google adwords certification

Hogyan teszek át egy Google Ads minősítő vizsgát (mind az alap-, mind a haladó vizsgát) kevesebb mint 20 perc alatt, és hogyan teheted meg ugyanezt, vagy még jobban.

adwords alapvizsga

A dolgok elsietése nem mindig vezet a legjobb eredményre! Mint azt valószínűleg már tudod, mindhárom Google Adwords minősítő vizsga (Hirdetés alapjai, haladó keresés, haladó kijelző) legalább 88 kérdésből áll, és két órát kell felhasználnod mindegyik vizsga letétele során.

Régebben le kellett töltened egy programot, amely bezárja az összes többi alkalmazást, így nem tudsz ugyanarról a számítógépről online válaszokat keresni. A Google azonban nemrég megváltoztatta a dolgokat, így most már ezt is megteheted. Az egyetlen bökkenő? A Google új AdWords kérdései inkább a valós élethelyzetekről szólnak és kevésbé az elméletről (ami nagyszerű), de nem könnyíti meg a válaszok megkeresését.

Íme minden, amit tudnod kell ahhoz, hogy rekordidő alatt átvészeld a Google AdWords tanúsítványt:

Ugrás ide:

Google Adwords tanúsítás: Semmi sem jobb, mint a tapasztalat

YouTube: A legjobb Google Adwords-tanár

Maradj naprakész

Tegyél gyakorlati tesztet

Minden héten vadonatúj Google hirdetési stratégiákat kapsz egyenesen a postaládádba. Már 23 739 ember van így!

Azonnal kudarcot vallj

Jól olvastad. Tedd le most azonnal a Google AdWords alapszintű tanúsítványt, és bukj meg rajta. Így a legtisztább képet kaphatsz arról, hogy miből vizsgázol.

Azért is fontos, hogy gyorsan megbukj, mert a Google néha gyorsabban változtatja meg a teszt kérdéseit, de lassabban frissíti a tananyagot, amelyet a tanulási útmutatókban találsz. És bár a Google csak hét nap múlva engedi megismételni a tesztet, teljesen rendben van, ha a tesztet egy másik e-mail címen keresztül írod meg, és a Google átadja a hitelesítő adatokat.

Mi az a Google AdWords tanúsítás?

A Google AdWords-tanúsítvány a Google szakmai akkreditációja, amely azt mutatja a leendő ügyfeleknek, hogy jártas vagy az Adwords használatában.

Íme egy példa arra, hogyan fog ez kinézni a weboldalán: google adword tanúsítási jelvények. A Google AdWords tanúsítás lényegében egy jelvény, amelyet önéletrajzodban, weboldaladon és közösségi profiljaidon is fel tudsz mutatni, hogy több eladást érje el vállalkozásod számára.

A tanúsítás célja, hogy megkülönböztesse azokat a vállalkozásokat, amelyek elkötelezett és bizonyított jártassággal rendelkeznek a platformmal, azoktól, amelyek nem. Tényleg számít a Google AdWords tanúsítás? A Google világelső a mobil és digitális hirdetési bevételek terén. 2017-ben 73,8 milliárd dollár digitális bevételt termeltek, 2020-ra a vállalat több mint 146 milliárd dollár hirdetési bevételt termelt.

Valójában a Google anyavállalata, az Alphabet tulajdonképpen több pénzt keres a digitális reklámeladásokból, mint bármely más vállalat a világon.A Google PPC hirdetési platformja, az AdWords az egyik leghatékonyabb platform az értékesítés ösztönzésére. Ezért is olyan nagy dolog a tanúsítás megléte.

Google Adwords tanúsítás: Semmi sem veri a tapasztalatot

Csakúgy, mint amikor valaki felolvassa neked egy vadonatúj társasjáték szabályait, amit még sosem játszottál, addig nem értesz meg igazán semmit, amíg be nem piszkítod a kezed és nem "játszol" a játékkal. Ugyanez vonatkozik a Google Adwords-menedzsment tanúsítványra is. A Google AdWords tanúsítvány megszerzésének leggyorsabb módja, ha vagy magad hozol létre egy Google Ad-fiókot, vagy körülnézel egy már futó fiókban.

A Google AdWords felületével való játék és annak megértése, hogy milyen műveletek mire szolgálnak, lesz a legértékesebb tapasztalat, amivel az idődet töltheted. Talán azt gondoljod "Kizárt, hogy mindent csak úgy megértsek a Google AdWordsön belül!". Én pedig azt fogom mondani, hogy "teljesen igazad van!".

Íme azok a dolgok, amelyekre a Google AdWords tanúsítvány megszerzéséhez érdemes összpontosítanod és elsajátítanod:

Az Eszközök lap

Itt láthatod, hogy milyen módosítások történtek a fiókodban, itt állíthatod be a konverziókövetést, itt csatlakoztathatod a Google Analytics vagy Merchant Center fiókodat, és itt ismerkedhetsz meg a kulcsszó- és a megjelenítéstervezőkkel. adwords eszköz fül.

Lehetőségek lap

Az Eszközök fül mellett közvetlenül a Lehetőségek fül található. Ez a lap mutatja az új kulcsszavakat, amelyekre licitálhatsz, vagy a költségvetéseket, amelyeket módosíthatsz, hogy több pénzt takaríts meg vagy költs el. Gondolj rá úgy, mint a szuper idegesítő barátodra, aki megmondja, mit kell tenned legközelebb, amikor pasziánszot játszol. Győződj meg róla, hogy minden "lehetőséget" egy szemernyi sóval veszel, mielőtt megvalósítod őket.

Szintmódosítások

Hol módosíthatod a földrajzi célzási beállításokat, és hol módosíthatod a liciteket? Kampány vagy hirdetéscsoport szinten? Ehhez a részhez tudni kell, hogy mely szinteken végezhetsz változtatásokat és módosításokat a Google AdWords-fiókban. A legjobb tanács itt az, hogy böngéssz, és nézd meg, mit tehetsz és mit nem tehetsz a különböző szinteken:

Fiókszint

Kampány szint

Hirdetési csoport szint

Kulcsszó/hirdetés szint

Keresés vs. megjelenítés

Mi a különbség a keresőhálózati és a kijelzőhálózati kampányok között? Mit tehetsz a display-en, amit a keresésen nem, és fordítva? És mit csinál a keresőhálózat a display selecttel?

Tipp tipp tipp: ennek utána kellene járnod. Szánj időt arra, hogy eljátssz a különböző célzási lehetőségekkel, amelyeket a display kampányok kínálnak, és megértsd, hogy mit csinálnak.

Adwords tanúsítvány megszerzése google keresés piaci részesedés

A Google a legjobb hely a márkák számára, ahol hirdetéseket vásárolhatnak a megcélzott kulcsszavakra. Ezek a márkák kint vannak, és több ezer PPC ügynökség között keresgélnek, amelyek AdWords-szolgáltatásokra szakosodtak, és segíteni tudnak nekik.

Ha k PPC-ügynökséged van, hogyan tudnál versenyezni ennyi más céggel? Itt jön képbe az AdWords tanúsítvány megszerzése. A tanúsítás előnyhöz juttathat a konkurenciával szemben. A tanúsítás megszerzése a népszerűség és a hitelesség terén is lökést adhat neked. (A Google egyéb tanúsítványokat is kínál.)

A tanúsítást az egyik legfontosabb céloddá kell tenned, ha több PPC-alapú ügyfelet szeretnél szerezni.

4 ok, amiért érdemes megszereznie az Adwords tanúsítványt

Ha a Google-ban rákeresel a "PPC ügynökség" kifejezésre, több ezer AdWords-szolgáltatásokat értékesítő vállalkozást találsz. Hogy miért? Mert a Google AdWords bonyolult és nehéz eligazodni az új PPC marketingesek és kisvállalkozások számára. Éppen ezért érdemes megfontolni a Google Adwords tanúsítvány megszerzését. Mivel a Google jelenleg a legnépszerűbb keresőhálózat az interneten, szükségük van a használatára.

1. Ez a társadalmi bizonyítás és a hitelesség egy formája.

Az Adwords tanúsítvány olyan, mint bármely más tanúsítvány, amelyet online szerezhetsz. Ugyanaz a célja: a hitelesség, a tudás és a készségek bizonyítása egy speciális szakterületen. Legfőképpen pedig azonnali társadalmi bizonyítékként és hitelességként működik. A társadalmi bizonyíték magában foglalja a te terméked és/vagy szolgáltatásod használó és szerető, jó hírű ügyfelek jó értékeléseinek és logóinak megjelenítését.

Nézd meg például, hogy a HubSpot hogyan mutatja be a társadalmi bizonyítékot a honlapján a látogatók konvertálása érdekében: Ebben az esetben a HubSpot tanúsítványok helyett számokban hirdeti a társadalmi bizonyítékát. Hitelességet közvetítenek azáltal, hogy megmutatják, hogy az emberek szeretik a vállalatukat és a szolgáltatásaikat, és megbíznak bennük.

Amikor például azt látod, hogy a blogjaiknak több mint 4,5 millió havi látogatója van, valószínűleg azt gondolod: "Hűha, rengeteg látogatójuk van. Nekem is követnem kellene őket!" Én állandóan használom a közösségi bizonyítékot az oldalamon. Például korábbi ügyfeleim értékeléseit mutatom be, hogy bizalmat és hitelességet sugalljak: A társadalmi bizonyíték elősegíti a konverziókat. Miért? Az emberek megbíznak a véleményekben.

A BrightLocal fogyasztói felmérése szerint az emberek többsége elolvassa az online értékeléseket, mielőtt vásárlást fontolgatna: Az emberek keresni fogják ezt az információt, hogy eldöntsék, vásároljanak-e tőled vagy sem. Ha nem rendelkezel megfelelő véleményekkel, társadalmi bizonyítékkal vagy hitelességgel, akkor lehet, hogy elmaradnak az eladások.

A legtöbb fogyasztó ugyanúgy megbízik a véleményekben, mint a személyes ajánlásokban. Pusztán az, hogy ezek szerepelnek az oldaladon, segít a márka hitelességét az egekbe szögezni. Senki sem fogja megvenni a terméked vagy szolgáltatásod, ha nem bízik a márkádban. Az AdWords minősítés ugyanígy működik.

Ez egyfajta társadalmi bizonyíték, amely megmutatja a potenciális ügyfeleknek, hogy vállalkozása hiteles, megbízható, és egy olyan népszerű vállalat támogatja, mint a Google. Az, hogy egy jól ismert vállalkozás akkreditálta, a társadalmi bizonyíték azonnali formája.

2. Hozz létre egy erősebb értéket kínáló ajánlatot

Az érték kommunikálása a kulcs az értékesítés ösztönzéséhez. Ez egyszerű és világos. Ha nem tudod megmutatni valakinek, hogy szüksége van a termékedre vagy szolgáltatásodra, akkor nem fogja megvenni. Az emberek nem gondolják, hogy szükségük van a termékedre, amíg meg nem győzöd őket arról, hogy szükségük van rá. Ehhez pedig szükség van egy értékjavaslatra.

Az értékjavaslatok célja, hogy elmagyarázza a felhasználónak, milyen értéket kap a termékétől vagy szolgáltatásától. Egy erős értékajánlat néhány fontos összetevőre világít rá: Ez egy alapvető képlet, amely segíthet értéket és hasznot nyújtani az ügyfélnek. A termék/szolgáltatás legfontosabb jellemzői biztosítják, hogy az ügyfél képes lesz a legfőbb előnyöket.

A gyakorlatban tehát így nézne ki: A Crazy Egg hőtérképes eszközei biztosítják, hogy marketingcsapata képes lesz megérteni, miért nem konvertálnak a látogatók. Most képzeld csak el, milyen értéket tudnál nyújtani a Google AdWords tanúsításával. Nézd meg például, hogy a Gamma Partners hogyan közvetít értéket PPC-szolgáltatásairól a Partner jelvényük bemutatásával.

A Google Partner jelvény hozzáadása az egyik legjobb módja annak, hogy növelje értékét. Ez azt mutatja a potenciális ügyfeleknek, hogy rendelkezel a tapasztalattal és a készségekkel ahhoz, hogy hatékonyan futtasd kampányaikat, és pénzt hozzon számukra. Az AdWords lényege, hogy gyors online értékesítéssel pénzt hozzon. A Partner jelvény birtoklása azt mutatja, hogy cége képes erre. Ha nagyobb értéket szeretnél közvetíteni a végfelhasználó felé, akkor AdWords-tanúsítványt kell szerezni.

3. A Google Adwords tanúsítás építi az önéletrajzod

Az önéletrajz építésének folyamatos erőfeszítésnek kell lennie. Még ha saját vállalkozást is vezetsz, akkor is gyarapítanod kell az önéletrajzodat. Hogy miért? Az emberek az önéletrajzokat nem csak álláspályázatokra használják. A nagyszerű önéletrajz egy másik módja annak, hogy sikereket kommunikálj a vállalkozói világban.

Tegyük fel például, hogy egy új vállalkozás indításához egy kockázati tőkebefektetésre van szükséged egy kockázati tőkebefektető cégtől. Ha az önéletrajzod üres, mit gondolsz mi lesz az eredmény? Valószínűleg nem fognak befektetni. Ha azonban tanúsítványokkal és adatokkal tudod alátámasztani a sikerről szóló állításait, akkor sokkal valószínűbb, hogy befektetnek.

Az önéletrajz egy újabb módja annak, hogy kommunikáld személyes márkád értékét. Használhatod őket arra, hogy bemutasd a szakterületeden elért eredményeid, ha valaha is szeretnél egy befektetést szerezni vagy egy új partnert felvenni. Hadd mondjak egy másik példát arra, hogy miért létfontosságú, hogy az önéletrajzban szerepeljenek a tanúsítványok. Tegyük fel, hogy valaki rákeres a Google-on, miután olvasott a márkádról, és megtalálja a céged:

Tudni akarják, hogy milyen munkatapasztalatod van. Látni akarják a múltadat. Építettél már cégeket? Dolgoztál valahol híres helyen? Vannak tanúsítványaid? .

Végső soron azt próbálják megérteni, hogy te vagy-e a megfelelő személy a munkára. Ezért a LinkedIn-profilodon a "Teljesítmények" résznél lefelé görgetnek, hogy ellenőrizzék a tanúsítványaidat:

Ezért kritikus fontosságú az önéletrajzod felépítése még akkor is, ha nem keresel új állást. Az emberek folyamatosan ellenőrzik a közösségi média profiljaid, hogy többet tudjanak meg rólad. Ha egy céget vezetsz, akkor biztos lehetsz benne, hogy az ügyfelek ellenőrzik a profilodat, és szükség van arra, hogy ez a profil önmagában is hitelességet építsen, ha több üzletet szeretnél kötni.

Ha a LinkedIn-profiljára lépsz, a Google AdWords-tanúsítványt közvetlenül hozzáadhatod a virtuális önéletrajzához: hogyan adhatsz hozzá google adwords minősítést a linkedinhez.

Amikor valaki megvizsgálja a profilodat vagy az önéletrajzodat, és észreveszi, hogy van egy tanúsítványod, az néhány dolgot elárul:

Elkötelezted maadt az adott piaci résnek

Időt és energiát fordítottál a tanúsítvány megszerzésére.

Jó munkamorálod van, és túlmutatsz a minimumkövetelményeken.

A tanúsítványok segítségével megmutathatod képességeid és építheted személyes márkádat.

Ha szeretnéd növelni személyes márkádat és megmutatni az embereknek, hogy komolyan gondolod a dolgot, szerezd meg a Google AdWords tanúsítványt még ma.

4. Google Adwords tanúsítvány = ingyenes promóció

A Google AdWords tanúsított partnerré válás számtalan előnnyel jár bármelyik vállalkozás vagy vállalkozó számára.

A tanúsítással társadalmi bizonyítékot építhetsz, hitelességet szerezhetsz, és még több értékesítést is elérhetsz egy jobb értékteremtő ajánlat révén.

Az egyik legjobb előny azonban az ingyenes promóció formájában jelentkezik.

Hadd mutassam meg, mire gondolok.

Ha te az AdWords tanúsítványt kapod, és Google-partnerré válsz, akkor felkerülsz az ellenőrzött partnerek weboldalára.

Ha a hitelesített partnerek listájára navigálsz, láthatod a különböző tanúsított cégeket.

Ha a "Google partner keresése" gombra kattintasz, akkor tanúsított cégeket találhatsz PPC- és AdWords-kampányai futtatásához:

Sőt, még a weboldal-elemzésre szakosodott cégeket is megtalálhatod.

Ez pedig ingyenes reklám a vállalkozásának, ha te is a tanúsított partnerek egyike vagy.

A Google személyesen ajánlj téged az érdeklődő ügyfeleknek. Még a konkrét tanúsítványokat is kiemelik, amelyekkel rendelkezel.

Ha több minősítéssel rendelkezel, akkor több ilyen találatnál is megjelenhetsz.

A felhasználók iparág és vállalati fókusz szerint is kereshetnek:

A Google Partner platformja egy nagyszerű eszköz, amelyet az emberek új vállalkozások keresésére használnak. Miért használják?

Mert jó hírű, megbízható és egyenesen a Google-től származik.

Azzal, hogy céged szerepel a Partnerek oldalán, előnyt szerezhetsz a versenytársakkal szemben.

Valójában én is használtam a Google Partners oldalt, hogy AdWords-vállalkozásokat találjak a saját vállalkozásom számára.

Hogyan szerezhetsz Google AdWords tanúsítványt

Először is, regisztrálnia kell egy Google Skillshop-fiókra.

skillshop a google adwords tanúsítvány megszerzéséhez

Kattints a "Bejelentkezés" gombra a kezdéshez.

Ezután le kell tenni néhány vizsgát. Tudom, brutálisan hangzik. De megéri.

Az Adwords minősítés megszerzéséhez több vizsgát is le kell tenned: google adwords tanúsítási tesztek

Ezek a vizsgák olyan témákat fednek le, mint az online reklámozás előnyei, az AdWords folyamatok és a kampányok kezelésének legjobb gyakorlatai.

A szakvizsgák a keresés, a megjelenítés, a mobil, a videó és a vásárlási hirdetések témakörét ölelik fel. Ha céged egy adott területre összpontosít, érdemes időt szánni az adott tanúsítvány megszerzésére.

Ha az ügynökséged az összes említett AdWords-funkciót kiszolgálja, érdemes az összeset megszereznie. Ha készen állsz az AdWords-vizsgák letételére, navigálj vissza partnerprofiljához a Tanúsítványok szakasz alatt. Innen kiválaszthatod azokat a vizsgákat, amelyeket meg szeretnél próbálni. Ezeknél a vizsgáknál a megfelelt osztályzat legalább 80%-os vagy annál magasabb.

A legtöbbjük 100-120 percig tart, és körülbelül 100 kérdésből áll. Ha tanulni szeretnél ezekre a vizsgákra (amit nagyon ajánlok), a Google Skillshopjában megtalálod az alapokat tartalmazó tanulási útmutatót, valamint a speciális vizsgakalauzokat. Még akkor is érdemes tanulni a felkészülés érdekében, ha te egy olyan AdWords-szakember vagy, aki napi rendszerességgel futtat fiókokat. Ha végeztél, akkor meg kell győződnöd arról, hogy megfelelsz a Google Partner jelvény megszerzéséhez szükséges követelményeknek.