, 2022/1/18

Új vagy az idézetek kezelésében? A hivatkozások a helyi keresés egyik legfontosabb rangsorolási tényezője. Ismerd meg az idézések kezelésének és optimalizálásának fortélyait.

local seo citations

A hivatkozások a helyi SEO egyik kulcstényezője. Sok új SEO kezdi pályafutását az érdekeltek idézettségének kezelésével. Helyes beállítás esetén az idézeteket nagyon könnyű kezelni, és javíthatják a helyi rangsorolást. Ha azonban helytelenül végzik, az idézeteket rémálommá válhat a tisztítás.

Mik azok a hivatkozások?

A hivatkozások egy vállalkozásra vonatkozó online hivatkozás, amely tartalmazza a vállalkozás nevét, címét és telefonszámát (NAP). Általában, amikor egy SEO hivatkozásokra hivatkozik, akkor a különböző webhelyeken található egyéni üzleti listák csoportjáról beszél. A legtöbb idézet online üzleti könyvtár formájában jelenik meg, de léteznek más típusú idézetek is. Míg a legtöbb idézethez minimálisan csak a név, a cím és a telefonszám szükséges, a legtöbb webhely sokkal több lehetőséget kínál további információk hozzáadására.

Az idézetek típusai

Számos különböző típusú idéző webhely létezik, és sok SEO vitatkozik arról, hogy melyik értékesebb, mint a többi. A helyi SEO számára azonban a SEO közösség általában egyetért abban, hogy a következő Citations "must-haves".

Google My Business

Bing Maps

Facebook

Yelp

Több száz potenciális weboldal van, ahol egy vállalkozás online listázható, de nem biztos, hogy mindegyik releváns az Ön vállalkozása számára. Ezért léteznek az idézési kategóriák. Sokféle idézési típus létezik sok különböző típusú vállalkozás számára. Ügyvédek, egészségügy, ingatlanügyek, amit csak akarsz; létezik ilyen kategória.

Bár egyes hivatkozásoknak nagyobb a domain tekintélye, mint másoknak, a kategória relevanciája fontosabb, mint a domain tekintély. Ezért kritikus fontosságú, hogy szerepeljen ezekben az iparági kategóriákban.

Linképítés vs. hivatkozások

Egyes SEO-k tévesen az idézések kezelését a linképítéshez csoportosítják. Bár ez valóban magában foglalja a linkek építését egy weboldal számára, a szándék sokkal másabb. Az olyan keresőmotorok, mint a Google, azt állítják, hogy képesek felismerni a különbséget.

Miért fontosak az idézetek

Javítd a helyi rangsorolást

Az idézeteket a helyi SEO rangsorolási tényezőjének tekintik. Azzal, hogy vállalkozása megbízható online könyvtárakban szerepel, jeleket küld a Google-nek, hogy javítsa a bizonyosságot, hogy vállalkozása létezik. A listázások mennyisége, a listázások pontossága és az online könyvtárak minősége befolyásolhatja, hogy a Google hogyan érzékeli a te online jelenléted. Ezért fontos, hogy bölcsen válaszd ki az idézeteid.

Piggy Back Page One eredmények

Az idézések építésének másik alulbecsült előnye, hogy egyes online üzleti könyvtárak uralják a helyi keresés első oldalát. Az olyan oldalak, mint a Yelp és a YellowPages általában következetesen magasan szerepelnek a legtöbb helyi keresésnél. Ha tehát nem tudod legyőzni őket, csatlakozz hozzájuk! Ezek az online könyvtárak más lehetőségeket is kínálnak arra, hogy ingatlanokat szerezz az első oldalon.

Keress utaló forgalmat

Sokan hűségesek a különböző hivatkozásokhoz, például az éttermek esetében a Yelphez. Sok gasztronómus arra van kiképezve, hogy új éttermek keresésekor a Yelpre menj mielőtt a Google-t választaná.

Miért kell bonyolítani a SEO-t?

A Semrush a legjobb adatokkal, vizuális elemzésekkel és megvalósítható tippekkel átlátható elemzést ad webhelye teljesítményéről.

Ha minél több potenciális könyvtárban szerepelsz, értékes átirányított forgalmat szerezhetsz.

Hogyan válasszuk ki a megfelelő hivatkozásokat

A rengeteg idézet mellett nem biztos, hogy mindegyiken fel tudod venni vállalkozásodat a listára. Akár idő-, akár költségkorlátok miatt, előfordulhat, hogy nehezen tudja leszűkíteni a listát. Csak azért, mert az idézetek mennyisége fontos, nem szabad stresszelni magad amiatt, hogy nem tudod mindegyiken feltüntetni vállalkozásod. Képzeld, ez valószínűleg jó dolog!

Ha eszközt hasznászl, akkor előfordulhat, hogy korlátok közé vagy szorítva, hogy hány könyvtárral szinkronizálnak. Amikor eldöntöd, hogy mely idézetekben listázod vállalkozásod, jó ökölszabály, hogy az iparágad szempontjából leginkább releváns online üzleti könyvtárakkal kezd.

Számos online lista létezik a legjobb iparági hivatkozásokról üzleti kategóriánként:

Moz - Citations by Category

WhiteSpark - A legjobb idézések kategóriánként

Miután összeállítottad az iparágspecifikus online üzleti könyvtárak listáját, érdemes lesz összeállítani egy listát az általános idézésekről. A BrightLocal nagyszerű listát tartalmaz a legnépszerűbb könyvtárak közül néhányról. A legjobb online üzleti könyvtárak azok, amelyeket a potenciális ügyfelek valóban használnak.

Például sokan használják az olyan címtárakat, mint a HealthGrades, hogy aktívan keressenek orvost. Ez a könyvtár nem csak az egészségügyi vállalatok számára teremt relevanciát, hanem az átirányítói forgalmat is ösztönözheti.

Az idézések kezelését segítő eszközök

Számos különböző eszköz létezik, amelyek segítenek az online üzleti könyvtárak kezelésében. Ezek mindegyike különbözik a költségek, a funkciók és a funkcionalitás tekintetében, de a legtöbbjük ugyanazokat az idézeteket használja. Ez megnehezítheti annak eldöntését, hogy melyik eszközt használod. A megfelelő listakezelő eszköz kiválasztásakor azonban több dolgot is figyelembe kell venni.

Mit kell keresni az idézettségkezelő eszközökben. Íme néhány dolog, amit mindig keresek, amikor eldöntöm, hogy melyik eszközt használjam.

Idézettségi változatosság

Az eszköz lehetőséget kínál iparágspecifikus könyvtárak kiválasztására?

Lehetővé teszi az eszköz, hogy konkrét könyvtárakat válassz, vagy kiválasztja helyetted?

Hogyan állítja be az eszköz az idézeteket?

Van közvetlen API-ja a könyvtárakhoz? Aggregátorokat használ? Felajánlja-e a duplikációk kiszűrését? Mennyire könnyű kezelni a duplikációk elnyomását?

Mennyire pontos a duplikátumok felismerése?

Milyen nyomonkövetési funkciókat kínál az eszköz?

Mennyire pontos a nyomon követés?

Szinkronizálható-e más nyomkövető eszközökkel?

Ár. Megfelel a helyenkénti ár a költségvetésemnek?

Hogyan viszonyul más, azonos funkciókkal rendelkező eszközökhöz?

Hogyan optimalizáljuk az idézeteket. Az idézettség kezelése több, mint az, hogy egyszerűen csak megjeleníti vállalkozását. Ahhoz, hogy valóban optimalizálja online jelenlétét, néhány tényezőt szem előtt kell tartania.

NAP konzisztencia

A NAP-konzisztencia azt jelenti, hogy a név, a cím és a telefonszámok minden listában konzisztensek. Több független tanulmány is kimutatta, hogy a következetes NAP-listázás tényező lehet a helyi SEO szempontjából.

Leírások

Az üzleti leírások segíthetnek javítani a helyi rangsorolást a legfontosabb kulcsszavak hozzáadásával. Emellett segíthet a keresőmotoroknak jobban megérteni vállalkozását.

Weboldal link

Sok vállalkozás csak a honlapjára hivatkozik. Jobb megközelítés azonban, ha közvetlenül a helységoldalra hivatkoznak. Ez csökkenti a felhasználók számára a keresett információ eléréséhez szükséges lépéseket, és ugyanezt a hatást fejti ki a keresőmotorok számára is.

Üzleti kategória

Egyes hivatkozások, például a Google My Business lehetővé teszik a másodlagos kategóriák kiválasztását. Ez segíthet a másodlagos célzott kulcsszavakra való rangsorolásban.

Fotók

Az üzletéről készült fényképek hozzáadása javíthatja az ügyfelek konverziós arányát, és megfelelő optimalizálás esetén segíthet a képi keresésekben való rangsorolásban.

A képek optimalizálására vonatkozó tippem az, hogy optimalizálja a képfájl nevét és az alt szöveget, ha a könyvtár lehetőséget ad erre.

Vélemények

A nagyszerű véleményekkel nem csak új üzleteket szerezhet, de javíthatja a rangsorolását is. A Google a harmadik fél webhelyein található értékelések hangulatát vizsgálja, hogy felmérje a vállalkozások minőségét.

Hogyan kövessük és mérjük az idézések értékét?

A listák kezelése befektetés. Az érdekelt felek tudni akarják, hogy ez a befektetés megtérül-e. Számos eszköz kínál különböző módokat az idézések állapotának és teljesítményének nyomon követésére. Van azonban néhány lépés, amelyet megtehet, hogy segítsen fedezni a hátsóját, amikor eljön az ideje, hogy beszámoljon munkája gyümölcséről.

Hogyan kövesd nyomon az idézet státuszát

Egyes eszközök nyílt API-kat tartalmaznak olyan könyvtárakkal, amelyek segítenek az idézetek élőben tartásában. Néhány eszköz azonban egyszerűen létrehozza a listákat, és ennyiben hagyja a dolgot. Néha a vállalkozások különböző okokból elveszíthetik az idézeteket, ezért fontos, hogy nyomon kövesse az idézetek állapotát.

Ha a választott eszköz nem kínál semmilyen lehetőséget az idézetek nyomon követésére, akkor azt javaslom, hogy más, harmadik féltől származó eszközöket használjon az állapotuk nyomon követésére. A szerző megjegyzése: Az alábbi eszközök egyikét sem támogatom. Csak egy rajongó, és naponta használom őket.

Little Warden

Ez egy fizetős eszköz, de igazán megfizethető. Ezzel az eszközzel több URL válaszkódját (és még sok mást is) figyelheted. Ennek beállításával gyorsan értesíthetsz te e-mailben, ha bármelyik idézet eltűnik.

Screaming Frog

Van ingyenes verziója, de én ennek az eszköznek a fizetős változatát ajánlom, ami szintén nagyon megfizethető. Létrehozhat URL-ek ütemezett feltérképezését, hogy ellenőrizze a válaszkódjaikat.

Hogyan követheted nyomon az idézet teljesítményét

Bár sok eszköz különböző mértékben képes nyomon követni a teljesítményt, egyik sem képes nyomon követni, hogy hogyan teljesítenek a webhelyeden.

Míg az egyes webhelyek teljesítményét természetesen nyomon követheted az akvizíciós jelentésen keresztül, a globális erőfeszítések teljesítményét nem tudd nyomon követni egyéni jelentés létrehozása nélkül. Sokkal egyszerűbb megoldás lenne, ha UTM-követést adnál az URL-ekhez, és ugyanazt a kampány- vagy forrásnevet adnád hozzá az URL-jeidhez.