, 2022/1/7

A Snapchat még mindig rendkívül népszerű az ezredfordulósok körében. Ha tehát az a célod, hogy egy fiatalabb demográfiai réteget vonzz, a Snapchat hatékony forrás lehet az elköteleződéshez. A Snapchat 2011-ben indult útjára. És 2020 elején a Snapchat még mindig a világ 15 leggyakrabban használt közösségi médiaplatformjának egyike.

snapchat for business

Bár a Facebook, a YouTube és az Instagram még mindig havonta lényegesen több felhasználót lát, mint a Snapchat, a Snapchat üzleti célú használata még mindig hatékony módja lehet annak, hogy márkája új közönséget érjen el. Ennek oka, hogy 2020 januárjában 218 millió felhasználó volt aktív a Snapchaten minden nap. Ez több millió létrehozott, elküldött és látott Snapet jelent minden nap.

Nem tudod, mi az a Snapchat?

Úgy gondolod, hogy a Snapnek köze van a gyömbéres sütikhez? Vissza! Van egy kezdőknek szóló útmutatónk, amely megadja az alapokat, és végigvezet a platformon. Ha már otthonosan mozogsz a Snapchat használatában, itt az ideje, hogy a következő szintre lépj. Íme, az alapvető Snapchat üzleti tippek és trükkök, amelyeket tudnod kell.

Tölts le egy ingyenes útmutatót, amelyből kiderül, milyen lépésekkel hozhatsz létre egyéni Snapchat geofiltert és lencséket, valamint tippeket ad, hogyan használhatod őket vállalkozás népszerűsítésére.

A Snapchat előnyei üzleti célokra

Az első dolgokat először is: Tudod, hogy a Snapchat nem biztos, hogy minden vállalkozás számára megfelelő közösségi médiaplatform. Ha azonban az alábbi pontok megfelelnek márkád értékeinek, akkor lehet, hogy márkád számára megfelelő lehet a Snapchat használata marketingcélokra. Ha vállalkozásod a 35 év alattiakkal szeretne kapcsolatot teremteni, a Snapchat a megfelelő hely.

Ennek oka, hogy a Snapchat-felhasználók 82%-a 34 éves vagy annál fiatalabb. És jó esély van rá, hogy más platformokon keresztül nehezen éred el ezt a közönséget. A Snapchat-felhasználók több mint egyharmada nem található meg az Instagramon. Az adatok azt is mutatják, hogy a Snapchat vonzó platform ennek a fiatalabb közönségnek. A felhasználók átlagosan napi 30 percet töltenek a Snapchat használatával.

Vedd rá a felhasználókat, hogy interakcióba lépjenek a márkáddal

A Snapchatterek 60%-kal nagyobb valószínűséggel vásárolnak impulzívan ezen a platformon. Miközben a felhasználók a Snapchaten keresztül kapcsolódnak a barátaikkal, valószínűleg új vállalkozásokat is felfedeznek. A Snapchat jelenlegi dizájnja a kezdőképernyő bal oldalán található "Chat" gombon keresztül köti össze a barátokat.

A kezdőképernyő jobb oldalán található "Felfedezés" ikonon keresztül köti össze a felhasználókat a márkákkal és a tartalomkészítőkkel. A Discover részben például a Snapchatterek olyan márkák által készített tartalmakat láthatnak, amelyek a Snapchatet marketingcélokra használják, mint például a Cosmopolitan magazin és az MTV. És más közösségi médiaplatformokhoz hasonlóan a felhasználók nem csak a barátaikkal lépnek kapcsolatba. A Snapchat felhasználói naponta 35%-kal több időt töltenek a Discover szekcióban.

Tűnj ki és mutasd meg márkád játékos oldalát

Ezt az alkalmazást úgy tervezték, hogy laza és szórakoztató legyen. Arról szól, hogy hiteles legyen, nem pedig arról, hogy tökéletes legyen a kép. A Snapchat még a #RealFriends alkalmazásnak is nevezi magát. Sok funkció, amit használsz, arról szól, hogy könnyed, kreatív és még egy kicsit pimasz is lehetsz. A Snapchat például nemrég új lehetőségeket vezetett be a felhasználók és a márkák számára, hogy kifejezhessék magukat, például cameókkal és 3D-s snappekkel.

Hogyan hozz létre egy Snapchat Business fiókot

A Snapchat hatékony marketingcélú használatához Snapchat Business fiókot kell létrehozni. Nem számít, hogy a platformot egy nagyvállalat vagy a Snapchatet kisvállalkozásod számára használod - a Business fiókra szükség van. A Snapchat Business fiók létrehozása lehetővé teszi, hogy többet tegyél a platformon belül. Több olyan funkcióhoz férhetsz hozzá, amelyek támogatják a marketingstratégiádat. Például néhány olyan funkció, amelyhez a Snapchat Business fiókkal hozzáférhetsz:

Hirdetés a Snapchaten a Hirdetéskezelőn keresztül.

Egyéni alkotásaid korcsoportosítása, hogy elérd a kívánt közönséget.

Egyéni alkotásaid hely szerinti célzása, hogy elérd egy adott területen lévő közönséget.

Íme egy lépésről lépésre történő bontás arról, hogyan hozz létre egy Snapchat Business fiókot.

A kezdőképernyő jobb oldalán található "Felfedezés" ikonon keresztül köti össze a felhasználókat a márkákkal és a tartalomkészítőkkel. A Discover részben például a Snapchatterek olyan márkák által készített tartalmakat láthatnak, amelyek a Snapchatet marketingcélokra használják, mint például a Cosmopolitan magazin és az MTV. És más közösségi médiaplatformokhoz hasonlóan a felhasználók nem csak a barátaikkal lépnek kapcsolatba.

A Snapchat felhasználói naponta 35%-kal több időt töltenek a Discover szekcióban. Sok funkció, amit használsz, arról szól, hogy könnyed, kreatív és még egy kicsit pimasz is lehetsz. A Snapchat például nemrég új lehetőségeket vezetett be a felhasználók és a márkák számára, hogy kifejezhessék magukat, például cameókkal és 3D-s snappekkel. Karin Olafson 2020. március 11. A Snapchat 2011-ben indult el. És 2020 elején a Snapchat még mindig a világ 15 leggyakrabban használt közösségi médiaplatformjának egyike.

1. Töltsd le az alkalmazást

Keresd meg az ingyenes alkalmazást az App Store-ban (iOS-eszközök esetén) vagy a Google Play Store-ban (Android-eszközök esetén).

2. Hozz létre egy fiókot

Ha vállalkozásod még nem szerepel a Snapchaten, kezd a fiók létrehozásával. Snapchat for business regisztrációs oldal. Add meg az összes lényeges információt, beleértve a telefonszámot és a születésnapot, és válassz egy felhasználónevet, amely tükrözi a márkádat.

3. Üzleti fiók létrehozása

Ha már van fiókod, állítsd be a Snapchat üzleti fiókodat a Hirdetések kezelőjének elérésével. Ugyanazzal a felhasználónévvel és jelszóval jelentkezz be, amelyet a normál Snapchat-fiókodhoz is beállítottál. snapchat hirdetéskezelő. Add meg vállalkozásod jogi nevét, válaszd ki, hogy melyik országban fogsz üzleti tevékenységet folytatni, és válaszd ki a pénznemet. Ezután automatikusan létrejön egy üzleti fiók.

4. Kezdj el snappelni és kampányokat létrehozni!

Készen állsz. Hozz létre reklámkampányokat, amelyek segítségével elérheted célközönsséged és kezdj el olyan szórakoztató, mókás tartalmakat tervezni, amelyek illeszkednek vállalkozásod hangvételéhez.

Snapchat for Business: A te 2022-es titkos marketingfegyvered

A Snapchat for businessnek megvolt a maga pillanata. És most újra megvan. Ki mondja ezt? A Google Trends! Nyilvánvaló, hogy a Snapchatnek vannak hullámvölgyei. De most épp egy olyan visszatérés közepén vagyunk, amivel nem árt tisztában lenned. A Google Trends grafikonja a snapchat üzleti célokra.

A közhiedelemmel ellentétben a Snapchat nem megy sehova. Igen, a Snapchat rossz időkkel nézett szembe.

De úgy tűnik, a platform mostanra kilábalni látszik belőle. (Így van, a rossz szóviccek visszatértek!) Ugyanis két negyedévnyi felhasználóvesztés után a platform veszteségei stabilizálódni látszanak.

Szeretnél egy szeletet ebből a tortából? Most van itt a legjobb alkalom rá.

Mi a Snapchat

A 2011-ben alapított Snapchat egy mobilalkalmazás, amelyet hálózatépítésre, kommunikációra, üzenetküldésre, hírekre, tartalomkészítésre és pénzkeresésre használnak. Nemcsak a barátok és influencerek, hanem a márkák számára is nagy durranás. És tudod mit? Mára az egyik legjobban felkapott közösségi hálózat lett. Konkrétan, az Omnicore szerint naponta több mint 3 milliárd snap, fotó és videó kerül fel a Snapchatre.

Hogyan használja a Primark a Snapchatet üzleti célokra

A Snapchat tartalmaz egy 2013-ban hozzáadott történetek funkciót, amely lehetővé teszi a Snaps gyűjteményének közzétételét, valamint egy keresési funkciót, amely segítségével a felhasználók könnyen megtalálhatják az alkalmazáson belül az értékes márkák más történeteit. Pontosan olyanokat, mint a tiéd!

De ami igazán egyedivé és népszerűvé teszi a Snapchatet, az a márkák személyes oldalának bemutatása.

A platform mára a kulisszák mögötti exkluzív tartalmak célpontjává vált, ami hozzáadott értéket jelent a vállalkozások számára. Illusztrációként íme a Cisco Snapchatje, az egyik legsikeresebb eset, amikor egy márka a Snapchatet üzleti célokra használja, hogy megmutassa emberi arcát. A valós idejű és eltűnő tartalmaknak köszönhetően a Snapchat magas szintű elkötelezettséget és odaadást ér el a felhasználók körében, így számos márkamarketing-stratégia számára vonzó és hatékony platform.

1. A célközönség, amit kerestél

Biztosan tudod, hogy az ezredfordulósok és a Z generáció hogyan húzza a marketing szálakat. Konkrétan, 2020-ra a Z generáció fogja irányítani az összes fogyasztói vásárlás 40%-át, míg az ezredfordulósok 57%-a spontán vásárolt már valamit, amit a közösségi médiában látott egy, az ezredfordulósok személyes pénzügyeiről szóló tanulmány szerint.

És mivel a Snapchat-felhasználók 75%-a 34 év alatti, akkor... arra gondolsz, amire én? Pontosan! A Snapchat tökéletes médium arra, hogy elérje azokat a fiatal közönségeket, akiket a vállalkozása megcéloz. A Statista szerint a Snapchat 2019-ben elérte a 190 millió napi felhasználót. Ráadásul 10 amerikai internetezőből, akik a Snapchatet használják, 10-ből 6 25-34 éves. Ha a márkád a fiatal közönséget célozza meg, a közösségi médiajelenlétének növelése a Snapchat segítségével gyorsabban elérheted célodat.

2. Emlékezetes márka

A Snapchat remek eszköz arra, hogy kapcsolatot teremts a környékbeli felhasználókkal, és segíts nekik felismerni a márkádat. Snap hirdetések - a Stories között megjelenő 10 másodperces videohirdetések segítenek a márkaismertség növelésében és vállalkozásod népszerűsítésében. Konkrétan a Statista szerint a Snapchat 2019-ben elérte a 190 millió napi felhasználót.

Ráadásul 10-ből 6 amerikai internetező, aki a Snapchatet használja, 25-34 éves. Ha a márkád a fiatal közönséget célozza meg, a közösségi médiajelenlétének növelése a Snapchat segítségével gyorsabban elérheted céljaid.

3. Exkluzív szerelem

A felhasználók szeretik különlegesnek érezni magukat. A Snapchat pedig tökéletes erre! Mutasd meg a közönségednek azokat a tartalmakat, amelyekhez senki más nem férhet hozzá egy új termék vagy szolgáltatás ugratásával, vagy egy olyan kulisszák mögötti betekintés "bekattintásával", amely érdekelni fogja őket.

Így kielégítheted az egyedi tartalom iránti igényüket, és elérheted, hogy folyton visszajöjjenek, hogy még többet lássanak. Ráadásul egy kulisszák mögötti fotó vagy videó számos iparágban az átláthatóság végső aktusa.

Mélyedj el a legjobb gyakorlatokban a Snapchat szerves növekedéséhez az üzleti életben.

A Snapchat tizenegy

1. Az ingyenesség édes

Nincs is jobb, mint az ingyenesség, ha a közösségi médiás befolyás növeléséről van szó. Mert, hé, mindenki szereti az ajándékokat! Bármilyen üzletágban is tevékenykedsz, könnyen növelheted a követőid elkötelezettségét, ha kihívod őket egy versenyre. Nézd meg például, hogyan használta a GrubHub a Snapchatet üzleti célokra, hogy versenyeket rendezzen.

A Grubhub versenye a Snapchaten.

A fenti Snap segítségével az ételkiszállító cég arra kérte a felhasználókat, hogy küldjenek Snapchaten vissza egy ételfirkát. Válaszként 10 random követő másnap nyereményt kaphatott. Te firkálnál? Én megtenném, és a barátaimnak is mesélnék róla!

2. Csináld úgy, mint Gigi

Az influencerek nem hiányozhattak a Snapchatről az üzleti életből, duh ! Különösen, ha olyan niche-ekről van szó, mint az étel, a divat, a játék és hasonlók, a fiatal influencerek különösen aktívak. És bár lehet, hogy a közösségi idejüket leginkább más platformokon töltik, mégis partneri kapcsolatba léphetsz velük, hogy megcélozd a követőidet. Gondolj csak arra, hogy az ezredfordulósok 40%-a jobban kötődik az online influencerekhez, mint a barátaihoz.

3. Tease biz

Új fiú a háztömbben? Hozd fel a napvilágra a Snapchat üzleti célú használatával! Tudasd a közönségeddel, hogy mit hoz a jövő egy rövid videóval vagy fotóval, amely bemutatja, hogy mi az, vagy hogyan működik, és mennyire menő. A Snapchat az eltűnő tartalmával tökéletes eszköz arra, hogy várakozást, izgalmat és pezsgést keltsen a következő termékbemutatója előtt.

A Gilmore Girls Netflixre való érkezésének népszerűsítése érdekében a vállalat 200 kávézót vett igénybe, hogy újraalkossák a tévésorozatból ismert fiktív Luke's kávézót.

4. Személyzeti dolgok

Nem csak a termékekkel lehet a felhasználókat lenyűgözni. Hanem a márkád életének mindennapi pillanatai is. A vásárlók mohók. Mindenhez hozzá akarnak férni, mindent tudni, mindent megérteni. És ebbe beletartozik a céged hangulata és hangneme is. A Snapchat for business azért van itt, hogy táplálja ügyfelei kíváncsiságát és erős márkanevet teremtsen. Ki vagy te? Kik dolgoznak mindezek mögött? Jól érzik magukat? Mutasd meg márkád karakterét a csapattagok bemutatásával, a csapattevékenységek megörökítésével és akár belső üzenetek snappelésével. A követők szeretik ezt a stAffot!

5. Az e-mail trükk

Ó, milyen keményen próbálod növelni az elköteleződést a Snapchaten keresztül. Nem kár lenne veszni hagyni? Elvégre, amit valójában el akarsz adni!

Tartsd a követőidet elkötelezettekké, és a rajongókat alakítsd vezetőkké azzal, hogy arra ösztönzöd őket, hogy iratkozzanak fel az e-mail listádra. Fontold meg, hogy mellékelsz egy fotót a legújabb hírleveledről, vagy még jobb, ha tudasd velük, hogy a feliratkozással promóciós kódot és egyéb exkluzív kiváltságokat kapnak. Így nemcsak interakcióba lépnek a márkáddal, hanem e-mail listádat is építheted, és pronto értékes új érdeklődőkre tehetsz szert!

6. A kevesebb több

Igen, a tartalma nagyszerű. De miért ne adhatnál a követőidnek olyasmit, amit még jobban fognak értékelni? Tartsd őket vissza a fiókodhoz azzal, hogy kedvezményes kuponokkal és villámértékesítésekkel jutalmazod őket. Ezek nem csak remek módja annak, hogy kapcsolatot teremtsen a közönségével, de az exkluzivitás érzését is keltik. És biztos lehetsz benne, hogy a hír elterjed, és még több követőd lesz, mert, hé, ki ne szeretné az ajánlatokat?

7. A függönyök mögött

Ha van egy hely, ami tökéletes arra, hogy olyan exkluzív tartalmakat mutass a rajongóidnak, amiket máshol nem találnak, akkor ez a Snapchat az üzleti életben.

Tedd barátaidat a márkatörténeted részévé azzal, hogy bepillantást engedsz nekik abba, hogyan működik a vállalkozásod, hogyan készülnek a termékeid, hol sütöd a finom sütiket, és hogyan láttad a kézzel készített hajpántjaidat.

8. Történet dicsőség

Biztos vagyok benne, hogy nem kell hangsúlyoznom a történetmesélés fontosságát a marketingben. De ha esetleg tegnap születtél volna, a történetek formájában átadott üzenetek akár 22-szer emlékezetesebbek lehetnek, mint a puszta tények. Ráadásul a történetmesélés nem csak hatékonyabban juttatja el az üzenetedet, de növeli a márka kedveltségét is a közönség szemében, és hagyja, hogy a márkád "személyisége" kiemelkedjen.

Ne feledd, hogy a történetmesélés lényege nem az eladás, hanem az, hogy közeledjen a közönségedhez, és jobban megismerjenek. Mesélj tehát olyan történetet, amellyel az ügyfélköröd azonosulni tud, és vidd el követőidet egy egyedi utazásra, amely bizalomhoz és hűséghez vezet. Ez a legjobb lehetőséged arra, hogy megmutasd márkád emberi arcát, úgyhogy tedd jóra.

Emellett a Snapchat for business számos eszközt és funkciót kínál ahhoz, hogy segítsen neked elmesélni a történetedet. A rövid videós jelenetek, a how-to's és az exkluzív felvételek, még ha nem is vannak megtervezve és storyboarddal előkészítve, azonnal magával ragadhatják a közönségedet, ha eredeti, kreatív és szórakoztató maradsz.

9. Mi a gyakoriság, Kenneth?

Mivel, mint tudod, egy Snap "élete" mindössze 24 óra, több, mint bármely más közösségi médiaplatformon, a Snapchaten a gyakoriság kulcsfontosságú. Ha nem akarod, hogy a tartalmaid eltűnjenek a top of the mind keretből, akkor napi 1-5 alkalommal érdemes posztolnod. Mesélj el egy történetet több snappel, adj hozzá szöveget, játssz a szűrőkkel, használj emojikat és zenét, és maradj kreatív, hogy fenntartsd követőid figyelmét, függetlenül attól, milyen gyakran posztolsz. Ne felejtsd el, hogy minél többet Snapchatelsz a nap folyamán, annál nagyobb valószínűséggel látnak majd.

10. Megosztott hatalom

A Snapchat az Eldorádó, ha a felhasználók által generált tartalomról (UGC) van szó. A márkád számára erőteljes eszköz, az UGC hitelesebbé tesz, miközben minimális erőfeszítéssel több követőt szerezhetsz. A Copa90, a labdarúgó médiavállalat 31 millió Snapchat-nézőt vonzott a világbajnokság alatt, akiknek közel 40%-a felfelé suhintott, hogy többet nézzen.

Hogyan? Úgy, hogy elkezdték a szenvedélyes fiatal szurkolók snappjait közzétenni, akik közvetlenül az események középpontjában voltak, és első személyű történetmeséléssel mutatták be a világbajnokságot a szurkolók szemszögéből. A Copa90 UGC-vel teszi üzleti célokra a Snapchatet. Ahhoz, hogy az UGC segítségével erőteljes online jelenlétet teremts, kérheted a termékeit bemutató fotók beküldését, kérheted videók beküldését, vagy megkérheted az embereket, hogy készítsenek magukról fotókat, amelyeken a termékeid vagy szolgáltatásaid használják.

11. Sződd a hálóját

Igen, 2017 óta már linkeket is hozzáadhatsz a történetedhez. Ami több forgalmat jelent a weboldaladra, hurrá! Mindössze annyit kell tenned, hogy készítesz egy fotót vagy videót, és a sztorid feltöltése előtt a gemkapocs ikonra kattintasz, és hozzáadsz egy linket a weboldaladhoz vagy a bejegyzésedhez.

Hogyan adhatsz linket a Snap példádhoz. A felhasználóknak csak felfelé kell suhintaniuk, hogy követni tudják a linket. Nézd meg ezt a példát a Fendi Snapchat-hirdetésének három lépésben történő bemutatásával.

A Fendi Snapchat for business hirdetése. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy forgalmat irányíts weboldaladra, és teljesebb élményt nyújts látogatóinak.