, 2022/1/11
A szinkronizált tartalom olyan tartalom, amelyet a forráson kívül több webhelyen is közzétesznek, ami szélesíti a tartalom hatókörét és láthatóságát. Az online vállalkozások azzal a céllal szindikálják tartalmaikat, hogy növeljék a márkaismertséget és a releváns közönségből származó forgalmat.
A szinkronizált tartalom gyors lökést adhat a márka láthatóságának. A blogolás bizonyítottan hosszú távú stratégia, amely segít egy vállalkozásnak tekintélyt szerezni a saját területén. Ha azonban az egyes bejegyzések nem terjednek vírusként, hosszú időbe telhet, amíg a tartalom mérhető hozamot hoz. A szinkronizált tartalom megoldja ezt a problémát azáltal, hogy szélesebb közönséget ér el, és a márka megemlítéseit növeli a márka tekintélyével rendelkező webhelyek felhasználásával.
A tartalom sikeres szindikálásának kulcsa, hogy csak ott tegye közzé, ahol releváns közönséghez jut el. Ahhoz, hogy a szindikált tartalomból kimutatható megtérülést érjünk el, az üzenetnek el kell jutnia az érdeklődőkhöz.
A forgalom megszerzése valójában a legtöbb marketingesnek gyakori problémája. És bár sokféle módon lehet ezeket a számokat növelni, a tartalomszindikálás kiemelkedik, mert valóban költséghatékony, segít növelni a márkaismertséget, és javítja a SEO-teljesítményt.
Hogyan hat a szindikált tartalom a SEO-ra?
Ha a tartalom először a vállalat weboldalán jelenik meg, akkor általában azt azonosítják forrásként, és ezért "hitelt" kap a keresőmotoroktól. Ha a tartalom nem a vállalati weboldalon jelenik meg, a keresőmotorok a szindikátoroknak tulajdonítják azt, nem pedig magának a szerzőnek az oldalát. Ha a kiadók követett linkkel hivatkoznak a vállalati weboldalra, az PageRanket ad át a vállalat domainjének, ami pozitívan befolyásolja a SEO-t. Ez azonban a büntetés kockázatával jár.
Ha a kiadók dofollow linkkel hivatkoznak a cég weboldalára, az nem befolyásolja a cég SEO-értékét.
A kétszintű tartalomstratégia
A tartalmak szinkronizálása a világhálón azonnal felvet egy fontos kérdést: ha az emberek más oldalakon is olvashatják a tartalmadat, van-e okuk arra, hogy meglátogassák a saját weboldaladat? Ezt maga a tartalom határozhatja meg.
1. Azonosítsd magad - az olvasóknak tudniuk kell, hogy ki publikálja a tartalmat, de vég nélküli reklámok nélkül. Egy gyors hivatkozás vagy egy másik tartalomra mutató link
2. Hivatkozás a weboldaladon található más bejegyzésekre - hivatkozz blogbejegyzésekre és más marketingeszközökre, amelyek az olvasókat a tölcsérbe juttathatják. Ezzel a szindikált tartalmat is kihasználhatod hogy új blog-előfizetőket nyerj.
3. Szindikálj egyedi tartalmat - Ha már a tartalom szindikálásával bajlódsz tedd, hogy számít! Tedd a legjobb formádat egy igazán magával ragadó írással, amely olyan nézőpontot kínál, amelyet nem ismételgetnek végtelenül a blogoszférában.
A BigCommerce segít a növekvő vállalkozásoknak, a vállalati márkáknak és mindennek, ami a kettő között van, többet értékesíteni online.
Ismerd meg a BigCommerce Enterprise-t
Tekintsed meg kategóriánk legjobb funkcióit
Látogass el e-kereskedelmi blogunkra
Olvasd el az e-kereskedelemmel kapcsolatos cikkeket.
Hogyan szinkronizálható tartalom
Tedd újra közzé legújabb vagy legjobban teljesítő tartalmad nagyobb, a sajátodnál több olvasóval és nagyobb tekintéllyel rendelkező webhelyeken.
Szinkronizálj régi tartalmakat olyan webhelyeken, amelyek nagyjából ugyanolyan közönséggel és tekintélyszinttel rendelkeznek, mint a tied.
Tegyél vendégposztot egy nagyobb kiadványon, és később szindikáld a saját weboldaladon, a Mediumon vagy a LinkedIn-en.
Vegyél fel olyan webhelyek, amelyek természetes módon szindikálnak tartalmat.
Használj fizetett platformokat, például az Outbrain-t és a Taboola-t, hogy tartalmait nagyobb kiadványokba juttassa el.
Mit jelent a szindikált tartalom az online kiskereskedők számára?
A szinkronizált tartalom olyan tartalom, amelyet a forráson túl több webhelyen is közzétesznek, ami kiszélesíti annak hatókörét és láthatóságát. Az online vállalkozások szindikálják tartalmaikat azzal a céllal, hogy növeljék a márkaismertséget és a releváns közönségből származó forgalmat. A szinkronizált tartalom gyors lökést adhat a márka láthatóságának.
A blogolás egy bevált hosszú távú stratégia, amely segít egy vállalkozásnak tekintélyt szerezni a saját területén. Ha azonban az egyes bejegyzések nem terjednek vírusként, hosszú időbe telhet, amíg a tartalom mérhető hozamot hoz. A szinkronizált tartalom megoldja ezt a problémát azáltal, hogy szélesebb közönséget ér el, és a márka megemlítéseit növeli a márka tekintélyével rendelkező webhelyek felhasználásával.
A tartalom sikeres szindikálásának kulcsa, hogy csak ott tedd közzé, ahol releváns közönséghez jut el. Ahhoz, hogy a szindikált tartalomból kimutatható megtérülést érjünk el, az üzenetnek el kell jutnia az érdeklődőkhöz.
A tartalomszindikáció a modern növekedési marketing központi eleme. Mindig is az volt. A tartalomszindikáció jellege azonban az évek során megváltozott.
A tartalomszindikáció az azt tápláló tartalomformátumokkal együtt fejlődött. Gyakori tévhit, hogy a blogok és a cikkek az egyetlen olyan tartalomtípusok, amelyek alkalmasak a szindikálásra.
A blogokon és cikkeken kívül számos más formátumban is rendelkezésre állnak az eszközök a széles körű létrehozáshoz és közzétételhez:
Ebooks.
Podcastok.
Fehér könyvek.
Webináriumok.
Infografikák.
A tartalom terjedelme és minősége az egekbe szökik. Soha nem volt még izgalmasabb időszak a tartalomszindikációban való részvételre.
A tartalom szindikálásakor ezek a platformok különböző megközelítéseket alkalmazhatnak.
Választhatnak:
Újra közzéteszik a művet teljes egészében.
Rövidebbre szerkesztik.
Közzétesznek egy kis részletet az eredetiből.
Az elismerés az eredeti közzétételi helyhez kerül, de a szindikálás mindkét fél számára előnyös: a szindikátus új tartalomhoz jut, az eredeti tartalmat létrehozó vállalkozás pedig új potenciális ügyfelekkel kerül kapcsolatba.
Bevételi célok elérése
A tartalommarketingeseket nagyrészt az alapján ítélik meg, hogy képesek-e bevételt generálni a vállalkozásuk számára. A tartalomszindikáció a gondolatvezetés révén tényleges, kézzelfogható bevételt eredményez, miközben sokkal könnyebbé teszi az egyes tartalmakhoz vagy kampányokhoz tartozó bevételek hozzárendelését.
Nagyobb közönséggel való kapcsolattartás
A tartalomforgalmazók alkotók, akiket a közönséggel való kapcsolatteremtés vágya vezérel.
A tartalomszindikálással biztosítható, hogy a tartalmat azok lássák, akik értékelni tudják annak értékét.
Az elérés fokozásával a marketingesek javíthatják a márka ismertségét, és minden erőfeszítésüknél javíthatják a ragaszkodást.
Megkeresett szinkronizálás
Egyes blogok és hírportálok szindikált tartalmat használnak szerkesztőségük gerinceként. Tartalomkészítőként egyszerűen csak meg kell keresni a kiadványt, és meg kell tudni, hogy érdekli-e őket a tartalmadnak újraközlése.
Közösségi szinkronizálás
A közösségi szindikáció két vállalatot foglal magában, amelyek megállapodnak abban, hogy egymás tartalmát népszerűsítik a saját közösségi médiacsatornáikon.
Ez egy másik egyszerű taktika, mivel a közösségi médiában történő megosztás kevés erőfeszítést igényel, és a legtöbb vállalkozásnak vannak kapcsolatai olyan kollégákkal és partnerekkel, akik hajlandóak keresztpromócióra.
Co-Marketing
Ez az, amikor két vagy több vállalat együttműködik egy közös promóciós tevékenységben. Minden fél megosztja a tartalom létrehozásával és népszerűsítésével járó erőfeszítéseket, majd megosztja a közös marketingből származó leadeket.
Népszerű szinkronizálási lehetőségek
Outbrain
Az Outbrain egy olyan tartalommarketing platform, amely a te munkádat ajánlott tartalomként kínálja fel olyan nagy médiumokon, mint a CNN, az MSN és az ESPN.
Taboola
A Taboola egy másik tartalomfelfedező motor, amely azáltal segít neked, hogy olyan webhelyeken ajánlja a tartalmadat, amelyek a legjobb elkötelezettséget eredményezik.
A Taboola 2019-ben egyesült az Outbrainnel, és főként olyan nagy kiadókat szolgál ki, mint az USA Today, az NBC és a Bloomberg.
IT Curated
Az INFUSEmedia több mint 30 kiadványból álló hálózata olyan vertikális területeket fed le, mint a szoftver, az IT, az egészségügy, a mobilitás és sok más. (Közzététel: én vagyok az INFUSEmedia alapítója és vezérigazgatója.)