, 2022/1/11

A szinkronizált tartalom olyan tartalom, amelyet a forráson kívül több webhelyen is közzétesznek, ami szélesíti a tartalom hatókörét és láthatóságát. Az online vállalkozások azzal a céllal szindikálják tartalmaikat, hogy növeljék a márkaismertséget és a releváns közönségből származó forgalmat.

syndicated content

A szinkronizált tartalom gyors lökést adhat a márka láthatóságának. A blogolás bizonyítottan hosszú távú stratégia, amely segít egy vállalkozásnak tekintélyt szerezni a saját területén. Ha azonban az egyes bejegyzések nem terjednek vírusként, hosszú időbe telhet, amíg a tartalom mérhető hozamot hoz. A szinkronizált tartalom megoldja ezt a problémát azáltal, hogy szélesebb közönséget ér el, és a márka megemlítéseit növeli a márka tekintélyével rendelkező webhelyek felhasználásával.

A tartalom sikeres szindikálásának kulcsa, hogy csak ott tegye közzé, ahol releváns közönséghez jut el. Ahhoz, hogy a szindikált tartalomból kimutatható megtérülést érjünk el, az üzenetnek el kell jutnia az érdeklődőkhöz.

A forgalom megszerzése valójában a legtöbb marketingesnek gyakori problémája. És bár sokféle módon lehet ezeket a számokat növelni, a tartalomszindikálás kiemelkedik, mert valóban költséghatékony, segít növelni a márkaismertséget, és javítja a SEO-teljesítményt.

Hogyan hat a szindikált tartalom a SEO-ra?

Ha a tartalom először a vállalat weboldalán jelenik meg, akkor általában azt azonosítják forrásként, és ezért "hitelt" kap a keresőmotoroktól. Ha a tartalom nem a vállalati weboldalon jelenik meg, a keresőmotorok a szindikátoroknak tulajdonítják azt, nem pedig magának a szerzőnek az oldalát. Ha a kiadók követett linkkel hivatkoznak a vállalati weboldalra, az PageRanket ad át a vállalat domainjének, ami pozitívan befolyásolja a SEO-t. Ez azonban a büntetés kockázatával jár.

Ha a kiadók dofollow linkkel hivatkoznak a cég weboldalára, az nem befolyásolja a cég SEO-értékét.

A kétszintű tartalomstratégia

A tartalmak szinkronizálása a világhálón azonnal felvet egy fontos kérdést: ha az emberek más oldalakon is olvashatják a tartalmadat, van-e okuk arra, hogy meglátogassák a saját weboldaladat? Ezt maga a tartalom határozhatja meg.

1. Azonosítsd magad - az olvasóknak tudniuk kell, hogy ki publikálja a tartalmat, de vég nélküli reklámok nélkül. Egy gyors hivatkozás vagy egy másik tartalomra mutató link

2. Hivatkozás a weboldaladon található más bejegyzésekre - hivatkozz blogbejegyzésekre és más marketingeszközökre, amelyek az olvasókat a tölcsérbe juttathatják. Ezzel a szindikált tartalmat is kihasználhatod hogy új blog-előfizetőket nyerj.

3. Szindikálj egyedi tartalmat - Ha már a tartalom szindikálásával bajlódsz tedd, hogy számít! Tedd a legjobb formádat egy igazán magával ragadó írással, amely olyan nézőpontot kínál, amelyet nem ismételgetnek végtelenül a blogoszférában.

A BigCommerce segít a növekvő vállalkozásoknak, a vállalati márkáknak és mindennek, ami a kettő között van, többet értékesíteni online.

Ismerd meg a BigCommerce Enterprise-t

Tekintsed meg kategóriánk legjobb funkcióit

Látogass el e-kereskedelmi blogunkra

Olvasd el az e-kereskedelemmel kapcsolatos cikkeket.

Hogyan szinkronizálható tartalom

Tedd újra közzé legújabb vagy legjobban teljesítő tartalmad nagyobb, a sajátodnál több olvasóval és nagyobb tekintéllyel rendelkező webhelyeken.

Szinkronizálj régi tartalmakat olyan webhelyeken, amelyek nagyjából ugyanolyan közönséggel és tekintélyszinttel rendelkeznek, mint a tied.

Tegyél vendégposztot egy nagyobb kiadványon, és később szindikáld a saját weboldaladon, a Mediumon vagy a LinkedIn-en.

Vegyél fel olyan webhelyek, amelyek természetes módon szindikálnak tartalmat.

Használj fizetett platformokat, például az Outbrain-t és a Taboola-t, hogy tartalmait nagyobb kiadványokba juttassa el.

Mit jelent a szindikált tartalom az online kiskereskedők számára?

A szinkronizált tartalom olyan tartalom, amelyet a forráson túl több webhelyen is közzétesznek, ami kiszélesíti annak hatókörét és láthatóságát. Az online vállalkozások szindikálják tartalmaikat azzal a céllal, hogy növeljék a márkaismertséget és a releváns közönségből származó forgalmat. A szinkronizált tartalom gyors lökést adhat a márka láthatóságának.

A blogolás egy bevált hosszú távú stratégia, amely segít egy vállalkozásnak tekintélyt szerezni a saját területén. Ha azonban az egyes bejegyzések nem terjednek vírusként, hosszú időbe telhet, amíg a tartalom mérhető hozamot hoz. A szinkronizált tartalom megoldja ezt a problémát azáltal, hogy szélesebb közönséget ér el, és a márka megemlítéseit növeli a márka tekintélyével rendelkező webhelyek felhasználásával.

A tartalom sikeres szindikálásának kulcsa, hogy csak ott tedd közzé, ahol releváns közönséghez jut el. Ahhoz, hogy a szindikált tartalomból kimutatható megtérülést érjünk el, az üzenetnek el kell jutnia az érdeklődőkhöz.

A tartalomszindikáció a modern növekedési marketing központi eleme. Mindig is az volt. A tartalomszindikáció jellege azonban az évek során megváltozott.

A tartalomszindikáció az azt tápláló tartalomformátumokkal együtt fejlődött. Gyakori tévhit, hogy a blogok és a cikkek az egyetlen olyan tartalomtípusok, amelyek alkalmasak a szindikálásra.

A blogokon és cikkeken kívül számos más formátumban is rendelkezésre állnak az eszközök a széles körű létrehozáshoz és közzétételhez:

Ebooks.

Podcastok.

Fehér könyvek.

Webináriumok.

Infografikák.

A tartalom terjedelme és minősége az egekbe szökik. Soha nem volt még izgalmasabb időszak a tartalomszindikációban való részvételre.

A tartalom szindikálásakor ezek a platformok különböző megközelítéseket alkalmazhatnak.

Választhatnak:

Újra közzéteszik a művet teljes egészében.

Rövidebbre szerkesztik.

Közzétesznek egy kis részletet az eredetiből.

Az elismerés az eredeti közzétételi helyhez kerül, de a szindikálás mindkét fél számára előnyös: a szindikátus új tartalomhoz jut, az eredeti tartalmat létrehozó vállalkozás pedig új potenciális ügyfelekkel kerül kapcsolatba.

Bevételi célok elérése

A tartalommarketingeseket nagyrészt az alapján ítélik meg, hogy képesek-e bevételt generálni a vállalkozásuk számára. A tartalomszindikáció a gondolatvezetés révén tényleges, kézzelfogható bevételt eredményez, miközben sokkal könnyebbé teszi az egyes tartalmakhoz vagy kampányokhoz tartozó bevételek hozzárendelését.

Nagyobb közönséggel való kapcsolattartás

A tartalomforgalmazók alkotók, akiket a közönséggel való kapcsolatteremtés vágya vezérel.

A tartalomszindikálással biztosítható, hogy a tartalmat azok lássák, akik értékelni tudják annak értékét.

Az elérés fokozásával a marketingesek javíthatják a márka ismertségét, és minden erőfeszítésüknél javíthatják a ragaszkodást.

Megkeresett szinkronizálás

Egyes blogok és hírportálok szindikált tartalmat használnak szerkesztőségük gerinceként. Tartalomkészítőként egyszerűen csak meg kell keresni a kiadványt, és meg kell tudni, hogy érdekli-e őket a tartalmadnak újraközlése.

Közösségi szinkronizálás

A közösségi szindikáció két vállalatot foglal magában, amelyek megállapodnak abban, hogy egymás tartalmát népszerűsítik a saját közösségi médiacsatornáikon.

Ez egy másik egyszerű taktika, mivel a közösségi médiában történő megosztás kevés erőfeszítést igényel, és a legtöbb vállalkozásnak vannak kapcsolatai olyan kollégákkal és partnerekkel, akik hajlandóak keresztpromócióra.

Co-Marketing

Ez az, amikor két vagy több vállalat együttműködik egy közös promóciós tevékenységben. Minden fél megosztja a tartalom létrehozásával és népszerűsítésével járó erőfeszítéseket, majd megosztja a közös marketingből származó leadeket.

Népszerű szinkronizálási lehetőségek

Outbrain

Az Outbrain egy olyan tartalommarketing platform, amely a te munkádat ajánlott tartalomként kínálja fel olyan nagy médiumokon, mint a CNN, az MSN és az ESPN.

Taboola

A Taboola egy másik tartalomfelfedező motor, amely azáltal segít neked, hogy olyan webhelyeken ajánlja a tartalmadat, amelyek a legjobb elkötelezettséget eredményezik.

A Taboola 2019-ben egyesült az Outbrainnel, és főként olyan nagy kiadókat szolgál ki, mint az USA Today, az NBC és a Bloomberg.

IT Curated

Az INFUSEmedia több mint 30 kiadványból álló hálózata olyan vertikális területeket fed le, mint a szoftver, az IT, az egészségügy, a mobilitás és sok más. (Közzététel: én vagyok az INFUSEmedia alapítója és vezérigazgatója.)